فرمان پوتین برای تحویل "سامانه اس ۳۰۰" به ایران، شکست سیاست تحریم است


فرمان پوتین برای تحویل "سامانه اس 300" به ایران، شکست سیاست تحریم است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه طارم با اشاره به فرمان رئیس جمهور روسیه مبنی بر لغو ممنوعیت فروش سامانه موشکی «اس ۳۰۰» به ایران گفت: این حرکت «شکست عملی تحریم» را به دنیا ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه طارم ضمن ابراز تاسف و نارحتی نسبت به تعرض به 2 نوجوان زائر کشورمان در فرودگاه جده اظهار داشت: بر خلاف اینکه مسئولان عربستانی بخش عظیمی از ثروت کشورشان را مدیون زائران ایرانی هستند، حرمت میهمانان و زائران ایرانی خانه خدا را نگه نداشته و دست از گستاخی خود برنمی دارند.

وی با اشاره به اهانت‌های پی‌ در پی ماموران عربستانی به زائران ایرانی در سال‌های اخیر گفت: تصمیم تعلیق سفر حج عمره از سوی رئیس جمهور، بهترین تصمیم و نیاز فوری برای کشور بود.

خطیب نماز جمعه طارم عربستان را مجری دستورات غرب در منطقه خاورمیانه به ویژه یمن عنوان کرد و افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، شکست خورده اصلی این جنگ عربستان است.

وی با اشاره به فرمان رئیس جمهور روسیه مبنی بر لغو ممنوعیت فروش سامانه موشکی «اس 300» به ایران خاطرنشان کرد: این حرکت «شکست عملی تحریم» را به دنیا ثابت کرد.

حجت‌الاسلام صادقی‌پور ضمن گرامیداشت 29 فروردین ماه و نامگذاری این روز به نام «روز ارتش جمهوری اسلامی» در تقویم رسمی کشور بیان کرد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تائید ارتش از فروپاشی این نهاد قدرتمند جلوگیری کرد و همانطور که امروزه می‌بینیم ارتش جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه پشتیبان ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

وی فرارسیدن ماه رجب را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: ماه رجب از جمله ماه‌های با فضیلت بوده و با توجه به اینکه نخستین شب جمعه این ماه لیلة‌الرغائب نامیده‌ شده، ضروری است مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان از معنویات این ماه عزیز نهایت بهره را ببرند.

امام جمعه طارم سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 2 اردیبهشت ماه سال 58 را گرامی داشت و تصریح کرد: سپاه پاسداران با اتکا به خداوند سبحان و نیروی اراده خود تیری به قلب دشمنان ایران اسلامی است.

وی ولادت امام محمدباقر(ع) در سال 57 هجری قمری، سالروز انقلاب فرهنگی در 2 اردیبهشت ماه سال 59 و شهادت امام علی‌النقی‌الهادی (ع) در سال 254 هجری قمری را گرامی داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon