۲۰ هزار بیمار سرطانی تحت پوشش امدادگران عاشورایی است


20 هزار بیمار سرطانی تحت پوشش امدادگران عاشورایی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد نیروهای مسلح کشور گفت: بیش از ۲۰ هزار بیمار سرطانی در سراسر کشور تحت حمایت امدادگران عاشورایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبابلسر، سردار سرتیپ پاسدار نصرالله فتحیان امروز در چهارمین نشست هم اندیشی مسئولان شعب استانی موسسه خیریه امدادگران عاشورایی کشور در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی - رفاهی کوثر بابلسر، اظهار داشت: موسسه خیریه امدادگران عاشورایی متشکل از جمعی از جامعه پزشکی کشور بوده که بسیاری از آنها جوانان و یادگاران دوران دفاع مقدس هستند.

وی افزود: حدود 7 هزار عضو با هدف کمک‌رسانی به مددجویان و بیماران نیازمند در موسسه خیریه امدادگران عاشورایی سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی  به بیماران بوده که بیش از هزار و 200 نفر از این افراد متخصصین جامعه پزشکی کشور هستند.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد نیروهای مسلح کشور، تصریح کرد: بیش از 3 هزار پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز و پیراپزشک نیز به عنوان اعضای موسسه خیریه امدادگران عاشورایی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

فتحیان، با بیان اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورایی یک موسسه کاملاً غیردولتی و غیر سیاسی است، گفت: مهم‌ترین هدف و رسالت این موسسه تحت پوشش قرار دادن و تامین بخشی از هزینه های درمانی بیماران نیازمند جامعه است.

وی بیان کرد: این موسسه از سال 1382 فعالیت های خود را در زمینه کمک به مددجویان و بیماران نیازمند جامعه شروع کرده و اکنون حدود 20 هزار و 100 نفر از بیماران سرطانی در سراسر کشور تحت حمایت و پشتیبانی این موسسه قرار دارد.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد نیروهای مسلح کشور، افزود: تاکنون بیش از 500 هزار نفر از افراد نیازمند دریافت خدمات پزشکی و درمانی نیز در مطب ها و عالی ترین سطح تخصصی، مراکز درمانی و درمانگاه‌ها از خدمات پزشکی و درمانی پزشکان و خیرین این موسسه بهره‌مند شدند.

 فتحیان، با بیان اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورایی در 23 استان کشور دارای دفتر نمایندگی فعال است، گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای این موسسه در سال جدید، توسعه و تکمیل شعب این موسسه در تمام استان های کشور است.

وی با اشاره به اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورایی به عنوان یک سازمان مردم نهاد ملی در وزارت کشور به ثبت رسیده است، افزود: امیدواریم این موسسه به عنوان یکی از قطب‌های سرطان، بتواند حامی خوبی برای بیماران سرطانی کشورباشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon