کریمی: کارهای فروزان را فقط در زمان هخامنشی انجام می‌دادند


کریمی: کارهای فروزان را فقط در زمان هخامنشی انجام می‌دادند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان دیدار تیمش مقابل استقلال را اروپایی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فیروز کریمی درباره دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال گفت: بازی خوبی بود و سراسر طراوت و تاکتیک، هم ما و هم استقلال نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌هایمان مناسب بود. فکر می‌کنم یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برگزار شد چون حتی داوری هم خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت، خدا کند همه بازی‌های ما این ‌طور باشد.

وی ادامه داد: به نظر من بازی در سطح اروپا بود، هم سرعت بالا، هم چمن خوب و هم تیم‌هایی که فوتبال خوبی بازی کردند، فقط کمی محسن فروزان وقت‌کشی کرد وگرنه خبری از ضدفوتبال نبود.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در لیگ می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: ما در لیگ مانده‌ایم و این دیگر چه سوالی است که می‌پرسید.

کریمی با انتقاد از دروازه‌بان استقلال ادامه داد: وقتی بازی به این قشنگی در حال پیگیری است و سرعت بالایی دارد چه دلیلی دارد فروزان دنبال وقت‌کشی باشد؟ کارهایی که این دروازه‌بان انجام می‌داد را زمان هخامنشی انجام می‌دادند. بهتر است فروزان دیگر دنبال این کارها نرود. 

وی با تمجید از داور مسابقه تصریح کرد: داوری در سطح خیلی خوبی بود و به نظر من عالی سوت زد، البته سطح بازی هم خیلی بالا بود و دو تیم یک بازی زیبا و سرعتی به نمایش گذاشتند، ما هم اندازه بضاعت‌مان بازی کردیم و فکر می‌کنم نتیجه به دست آمده کاملا عادلانه بود. 

سرمربی تیم ملوان در پاسخ به این سوال که چرا در کنار خط آنقدر استرس داشت، گفت: ما بازی را از هر جا که شروع می‌کنیم باید با برنامه باشد، نباید این‌طور باشد که وقتی بازیکن از کنار لب خط و از جناح راست نفوذ می‌کند با پای چپ توپ را ارسال کرده تا این توپ سر از ترکمنستان و گورستان در بیاورد، برای همین من لب خط بازیکن را هدایت می‌کردم که ضربه ارسالی‌اش به گورستان نرود. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon