پدیده شرایط مناسبی در جدول لیگ برتر پیدا کرده است

پدیده شرایط مناسبی در جدول لیگ برتر پیدا کرده است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پدیده خراسان گفت: پدیده شرایط مناسبی در جدول لیگ برتر پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا مرزبان پس از پایان دیدار با گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بچه‌ها در این بازی از جان مایه گذاشتند و بسیار خوب بازی کردند اما به دلیل اینکه شرایط تیم ما بحرانی بود بازی باکیفیتی را در مجموع شاهد نبودیم.

سرمربی پدیده خراسان بیان کرد: روی مسائل روحی و روانی تیم خود کار کرده بودیم و همبستگی تاکتیکی مناسبی در این بازی داشتیم.

مرزبان عنوان کرد: خوشبختانه با این برد شرایط خوبی در جدول پیدا کردیم؛ تعویض‌های مناسبی در این بازی داشتیم.

وی با اشاره به اعتراض تیم مقابل به توپ جمع کن‌های پدیده اظهار داشت: قطعا این مسائل از سوی پدیده سازماندهی نشده است و باید به توپ جمع کن‌های تیم احترام بگذاریم و بنده قطعا از این افراد دفاع می‌کنم اما اگر حق با تیم مقابل باشد و در بازبینی فیلم این مسئله اثبات شود از آنها عذرخواهی می‌کنم.

مرزبان با اشاره به اینکه این عیب را گسترش فولاد در بازی با پیکان نیز گرفته بود عنوان کرد: به نظرم در فوتبالی که حرفه‌ای است و پول کلان می‌گیریم باید برد و باخت نیز برای ما قابل هضم باشد.

وی با اشاره به دیدار هفته آتی این تیم برابر استقلال تهران گفت: از این تیم هراسی نداریم، انسجام تیمی خوبی پیدا کرده‌ایم و تنها در دو بازی از این فصل خوب بازی نکردیم اما امروز بازی باکیفیتی داشتیم و باید همین رویه را ادامه دهیم، اما باید عنوان کنم که در حال حاضر از هدف بندی خود 5 امتیاز عقب هستیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon