تهران روز به روز گرمتر می‌شود


تهران روز به روز گرمتر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران روز به روز گرمتر می‌شود، گفت: امروز بارش پراکنده و خفیف همراه با وزش باد برای پایتخت پیش‌بینی شده است.

امین حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های مرکزی البرز، مرکز، شرق،شمال شرق افزایش ابر همراه با رگبار باران و رعد‌و‌برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه شدت بارندگی‌ها امروز در شرق و شمال شرق( خراسان رضوی و خراسان جنوبی) خواهد بود و این امر تا فردا ادامه دارد، گفت: از اواخر وقت فردا سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

*افزایش دما فردا در سواحل شمال/ گرد و خاک در مناطق جنوب و جنوب غرب

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز وزش باد در جنوب غرب، جنوب، شرق، جنوب شرق( خوزستان، خلیج‌فارس، بوشهر، هرمزگان،کرمان و سیستان و بلوچستان) خواهد بود که این امر موجب گرد و خاک در این مناطق می‌شود.

نقشینه با بیان اینکه فردا در سواحل شمال کشور وزش باد جنوبی خواهیم داشت که این امر در اردبیل و گیلان نسبتاً شدید است و موجب افزایش دما در سواحل شمال خواهد شد. بیشنیه دمای امروز گیلان 25 و فردا به 28 درجه و مازندارن 22 و فردا 28 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

*روند افزایش دما در تهران/ دمای هوای فردای تهران به 23 درجه سانتی‌گراد می‌رسد

وی ادامه داد: امروز در بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و خفیف باران همراه با وزش باد در تهران داریم و در ارتفاعات نیز رگبار باران و رعدو‌برق خواهیم داشت. همچنین باید بگویم فردا و دوشنبه برای تهران آسمانی صاف و آفتابی و کمی ابری همراه با گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: روند افزایش دما برای تهران از امروز شاهد هستیم که بیشنیه دمای امروز تهران 20 فردا 23 و دوشنبه 24 درجه‌ سانتی‌گراد خواهد بود درواقع تهران روز به روز گرمتر می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon