هادی: آمریکایی‌ها برای قهرمانی دست و پا زدند اما ناکام شدند

هادی: آمریکایی‌ها برای قهرمانی دست و پا زدند اما ناکام شدند

خبرگزاری تسنیم: آزادکار سنگین وزن کشورمان گفت: آمریکایی‌ها برای قهرمانی دست و پا زدند اما در نهایت ناکام شدند.

پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،در خصوص مسابقات جام جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: مسابقات امسال با سال‌های قبل تفاوت بسیاری داشت و سطح مسابقات بالاتر از قبل رفته بود و 2 تیم آذربایجان و آمریکا نیز با تمام قوا برای قهرمانی به مسابقات آمده بودند.

وی افزود: آمریکا از تمام داشته‌هایش در این مسابقات استفاده کرد و برای اینکه قهرمان شود دست و پا زدد اما بازهم ناکام ماند. آمریکایی‌ها حتی در داوری نیز نفوذ کردند تا از این طریق به قهرمانی نزدیک شوند اما باز هم نشد و ایران به قهرمانی رسید.

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی در خصوص اینکه آیا دوست نداشت در فینال به میدان برود، خاطرنشان کرد: در مسابقاتی مانند جام جهانی اولویت موفقیت تیمی و نشان دادن انسجام و رسیدن به قهرمانی است. اینکه چه کسی کشتی می‌گیرد را کادر فنی مشخص می‌کند و من هم خوشحالم که قهرمان شدیم و موفق بودیم.

هادی در خصوص آینده خود نیز عنوان کرد: از چند روز دیگر برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌شوم تا با رسیدن به دوبنده تیم ملی امسال در مسابقات جهانی شرکت کنم و صاحب مدال طلا شوم. دیگر زمان گرفتن مدال جهانی من فرا رسیده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon