نقش جمهوری اسلامی در ایجاد ثبات و آرامش در منطقه مهم و تعیین‌کننده است


نقش جمهوری اسلامی در ایجاد ثبات و آرامش در منطقه مهم و تعیین‌کننده است

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور در نشست هفتگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مسائل مهم ملی و منطقه‌ای را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: نقش جمهوری اسلامی در ایجاد ثبات و آرامش در منطقه مهم و تعیین‌کننده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ‌به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسینحوزه علمیه قم، جلسه هفتگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت‌الله یزدی و با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور برگزار شد.

در نشست هفتگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور رحمانی‌فضلی وزیر کشور، مسائل مهم ملی و منطقه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی فضلی در این جلسه طی سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری ‌و سخنان مهم ایشان اظهار داشت: این نام‌گذاری با توجه به شرایطی که در پیش‌رو داریم بسیار دقیق و کار‌شناسی شده بوده و باید در عمل محقق شود.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت داخلی، انتخابات پیش رو و شور نشاط ناشی از آن را یکی از مهم‌ترین مسائل کشور خواند و بر ضرورت تلاش در جهت ایجاد بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور پرشور و شعور مردم تاکید کرد.

وزیر کشور وضعیت اقتصادی، بحث کم‌آبی و خشکسالی و توافق هسته‌ای و پیامدهای آن را از دیگر مسائل مهم کشور عنوان و بر لزوم وحدت و همدلی مردم و مسولان برای غلبه بر مشکلات و موانع و فراهم شدن زمینه‌های توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرد.

رحمانی‌فضلی همچنین با اشاره به تحولات منطقه‌ای و بین المللی به‌ویژه تحولات کشور یمن و دیگر کشورهای منطقه، نقش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد ثبات و آرامش در منطقه را مهم و تعیین کننده خواند.

وزیر کشور همچنین به سؤالات مطرح شده از سوی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه گذشته که در سال قبل برگزار شده بود پاسخ دادند.

در ادامه میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گزارش مبسوطی از وضعیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon