رضایی‌قلعه: دفعه بعد باروس را شکست می‌دهم

رضایی‌قلعه: دفعه بعد باروس را شکست می‌دهم

خبرگزاری تسنیم: آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان گفت: از کشتی‌های خوبی که باروس گرفت، شوکه شدم.

مرتضی رضایی‌قلعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات جام جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: مسابقات خوبی را در لس‌آنجلس شاهد بودیم و رقابت‌های امسال از هر نظر در سطحی بالاتر از قبل برگزار شد.

وی افزود: حضور تماشاگران ایرانی در سالن مسابقات برای من بسیار جالب بود و آنها در طول مسابقات ما با جان و دل ایران را تشویق می‌کردند و از این نظر احساس می‌کردیم که در ایران مشغول کشتی گرفتن هستیم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که رقابت با جردن باروس در فینال چگونه بود، خاطرنشان کرد: باروس با کشتی‌های خوبش و جنگندگی که داشت من را شوکه کرد. به هیچ عنوان تصور نمی‌کردم که او این قدر خوب باشد.

رضایی‌قلعه عنوان کرد: باروس به معنای واقعی کشتی‌گیر خوبی است اما دفعه بعدی که با او سرشاخ شوم قطعا وی را شکست خواهم داد. برای بردن باروس برنامه خاصی دارم و قطعا در صورت حضور در مسابقات جهانی او را خواهم برد.

وی ادامه داد: کادر فنی تمامی موارد و نحوه کشتی گرفتن باروس را به من توضیح داده بود اما نمی‌شد این برنامه‌ها را اجرا کرد، البته من در 2 کشتی دیگر برنامه‌های رسول خادم را اجرایی کردم و کادر فنی از من رضایت داشت.

انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon