دارایی: حل مشکل ریزگردها در خوزستان با روند فعلی امکان‌پذیر نیست


دارایی: حل مشکل ریزگردها در خوزستان با روند فعلی امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: رفع مشکل ریزگرد‌ها با روند کنونی امکان پذیر نیست و حل این معضل نیازمند توجه ویژه دولت و تخصیص اعتبارات لازم است.

صید عیسی دارایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، گفت: رفع مشکل ریز گرد‌ها با روند کنونی امکان پذیر نیست و نیازمند توجه ویژه دولت و تخصیص اعتبارات لازم است.

وی گفت: معضل گرد و خاک دو منشا داخلی و برون مرزی دارد و باید با بررسی محیطی و رایزنی‌های گسترده بین المللی سبب رفع مشکلات این ریز گرد‌ها را فراهم کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل ریزگرد‌ها با بسته‌های پیشنهادی برطرف نمی‌شود بلکه نیازمند مشارکت گسترده تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

وی افزود: سازمان محیط زیست به عنوان سازمان هشدار دهنده لازم است وضعیت نامطلوب ریزگرد‌ها را به بخش‌های مختلف گزارش دهد.

دارایی عنوان کرد: برای رفع کامل این مشکل باید معاون رئیس جمهور به عنوان نماینده دولت در مسئله ورود کند و‌ هماهنگی‌های لازم با همه نهاد‌ها به صورت کامل انجام شود.

وی گفت: باید تا زمان رفع کامل این مشکل، با بسیج کامل مراکز بهداشتی و درمانی موجبات رضایت‌مندی عمومی فراهم شود چرا که ریز گرد‌ها به نحو گسترده عموم مردم را با خود درگیر کرده است و سبب کاهش سلامت اجتماعی شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در فصل‌های مختلف سال با این پدیده مواجه است و باید با هماهنگی و همکاری‌های بین بخشی این معضل رفع شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon