آیت‌الله جزایری: دشمنی وهابیت با ایران به‌دلیل تقابل «اسلام علوی» با «اسلام اموی» است


آیت‌الله جزایری: دشمنی وهابیت با ایران به‌دلیل تقابل «اسلام علوی» با «اسلام اموی» است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمنی وهابیت ملعون با مکتب اهل بیت پیامبر(ص)، به‌دلیل تقابل دو مکتب اسلام علوی و اسلام اموی است و به این سبب سر سازش با ما را ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در رزمایش گرامیداشت روز ارتش که امروز برگزار شد، اظهار داشت: طرفداران اسلام اموی اگر خیال از پای درآوردن ما را دارند، کور خوانده اند ما تا جان در بدن داریم، بر سر پیمان خود با خدا ایستاد‌ه ایم تا به ملاقات خدا برویم.

وی افزود: دشمنی وهابیت ملعون با مکتب اهل بیت پیامبر(ص)، به‌دلیل تقابل دو مکتب اسلام علوی و اسلام اموی است؛ به این سبب سر سازش با ما ندارند و هر کس با ما دوست باشد با او دشمنی می‌کنند و هر کس که با ما دشمن است را دوست می‌پندارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: تکلیف و مسیر ما به وسیله امام حسین (ع) مشخص شده و اکنون‌‌ همان راه ایشان پیش روی ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: در کشورهای همچون سوریه و عراق، شاهد جنایات گروه‌های بی‌رحم تکفیری هستیم که به وسیله سازمان تشکیلات امنیتی عربستان تاسیس شده‌اند.

امام جمعه اهواز گفت: ما باید دعاهای خود را نثار مردم مظلوم در دنیا کنیم و از یاری آن‌ها مبارزه با تروریسم ثابت قدم باشیم.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: اکنون هم در یمن تحولاتی به وجود آمده است، پیشنهاد جمهوری اسلامی حل مناقشه به صورت مذاکره و مسالمت آمیز است، اما کشورهای مداخله گر نپذیرفتند و به جنایات خود ادامه دادند.

وی بیان کرد: مستکبران و مزدوران آن‌ها یمن را «دست راست» ایران می‌دانند در حالی که جمهوری اسلامی ایران هیچ خطری برای همسایگان خود ایجاد نکرده و دست دوستی به سوی تمام کشورهای دنیا دراز کرده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon