ارتش رکن سرنوشت ساز در جمهوری اسلامی ایران است


ارتش رکن سرنوشت ساز در جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان وحدت بین نیروهای مسلح را بی‌نظیر خواند و گفت: ارتش جمهوری رکنی سرنوشت ساز در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان علیرضا رزم حسینی در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز به مناسبت روز ارتش برگزار شد، با بزرگداشت این روز وحدت بین نیروهای مسلح را کم نظیر خواند و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با هوشمندی و درایت خاص این روز را به نام ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری کردند.

استاندار کرمان ارتش را به عنوان رکنی سرنوشت ساز در جمهوری اسلامی معرفی و تصریح کرد: وجود ریشه‌های فرهنگ اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح از ویژگی‌های برجسته نیرو انتظامی است.

رزم حسینی افزود: وحدت بین نیروهای مسلح بی نظیر است که تحت ولایت و رهبری مقام معظم رهبری با اقتدار در جامعه حضور و فعالیت می‌کند.

 استاندار کرمان روحیه شهادت طلبی را در بین نیروهای مسلح ستود و گفت: وحدت و پایداری نیروهای مسلح هر سوء قصد دشمنان به ایران که هدفی جز اختلاف ندارند، را ناکام می‌کند.

به گفته رزم حسینی این ارتش از مردم و برای مردم و درخدمت مردم است.

وی شهادت طلبی نیروهای ارتش را الگویی برای تمام مسئولان عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح سرمایه‌های این نظام هستند که باید آن را ارج نهاد.

به گزارش تسنیم صبح امروز به مناسبت روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور استاندار، نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده سپاه ثارالله در کرمان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon