نشست آسیب‌شناسی حوزه رسانه در گچساران برگزار می‌شود

نشست آسیب‌شناسی حوزه رسانه در گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران گفت: نشست آسیب‌شناسی حوزه رسانه در این شهرستان برگزار می‌شود.

امیر‌حسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران با اشاره به مشکلات خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: پیگیری مشکلات و مطالبات اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران گچساران از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سال 94 است.

وی با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با مشکلات و مطالبات خبرنگاران این شهرستان آشنایی کامل دارد و پیگیری مشکلات این قشر امسال در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: در همین راستا نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و آسیب‌شناسی حوزه رسانه در این شهرستان دوشنبه این هفته برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: این نشست عصر دوشنبه 31 فروردین‌ماه ساعت 17 عصر در محل پلاتوی نمایش شهید مندنی‌زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

نوروزی به اهداف برگزاری این نشست اشاره و خاطرنشان کرد: این نشست با هدف پیگیری و کمک به برطرف کردن مشکلات و کمبودهای اصحاب رسانه شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی انجمن خبرنگاران در گچساران یکی از مطالبات اساسی خبرنگاران این شهرستان است، عنوان کرد: در این نشست راه‌اندازی این انجمن در شهرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon