برگزاری رالی بین‌المللی در شیراز زمینه‌ساز توسعه گردشگری ورزشی است


برگزاری رالی بین‌المللی در شیراز زمینه‌ساز توسعه گردشگری ورزشی است

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر شیراز گفت‌: برگزاری رالی بین‌المللی در شیراز بهترین فرصت برای توسعه گردشگری ورزشی است.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 به میزبانی قطر اظهار داشت: ورزشگاه میانرود می‌تواند میزبان بسیاری از اردوهای تمرینی این مسابقات و حتی بازی‌های بین المللی تیم‌های مطرح دنیا باشد.

وی با بیان اینکه همکاری رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما تاثیر بسیار زیادی بر رونق گردشگری ورزشی دارد، گفت: گردشگری ورزشی یکی از شاخه‌های مهم صنعت گردشگری است که همه ساله دستاورد‌های مالی و فرهنگی بسیاری را نصیب کشورهای توسعه یافته می‌کند.

پارسایی افزود: پوشش خبری و تصویری رقابت‌های ورزشی در شبکه‌های تلویزیونی داخلی و بین‌المللی سبب می‌شود هم توانمندی‌های ورزش کشور به معرض نمایش گذاشته شود و هم تماشاگران داخلی و خارجی بیشتری برای تماشای رقابت‌های ملی و بین‌المللی به کشور سفر کنند.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر با اشاره به توانمندی‌های فارس در بخش ورزشی و گردشگری گفت: پیوند بین این دو قطب می‌تواند صنعت گردشگری ورزشی را در استان رونق بخشد ضمن اینکه برای این پیوند، همکاری دستگاه‌های ذیربط و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات، دو اصل مهم و غیر قابل انکار است.

وی به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی رالی شیراز و مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در استان فارس اشاره کرد و افزود: این دو رقابت مهم بین‌المللی بهترین فرصت برای رونق گردشگری ورزشی در استان است و شورای شهر شیراز و شهرداری در کنار اداره کل ورزش و جوانان فارس آماده هرگونه همکاری و تعامل در امر برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی را دارند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon