آیت‌الله دری نجف‌آبادی: استحکام ارتش سبب سرافرازی ملت ایران در جهان شده است


آیت‌الله دری نجف‌آبادی: استحکام ارتش سبب سرافرازی ملت ایران در جهان شده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز به دست توانمند جوانان متخصص و با ایمان ارتش برترین تجهیزات نظامی را به صورت بومی طراحی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در قرارگاه خاتم الانبیاء اراک با اشاره به فرا رسیدن 29 فروردین و گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قدرت بالای نظامی ایران مرهون تعامل و اتحاد همهٔ نیروهای تحت امر رهبر معظم انقلاب بوده و ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مورد تائید امام راحل(ره) بوده و سبب اقتدار، استقلال و عزت کشور شده است.

وی افزود: جوانان انقلابی وسلحشور ارتش در نیروهای دریایی، زمینی و هوایی برای دفاع از این مرزو بوم در 8 سال دفاع مقدس برای کوتاه کردن دست متجاوزان از خاک ایران اسلامی، خودگذشتگی‌ها و حماسه‌های بزرگ و به یاد ماندنی خلق کردند که این رشادت‌هامردان ارتش، هیچگاه از خاطر ملت  ایران پاک نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: یاد و خاطره فرماندهان و خلبانان شهید ارتش همچون شهیدان بابایی، شیرودی، کشوری، ستاری، صیاد شیرازی، فلاحی، فکوری، آبشناسان و یاسینی نگین درخشان تاریخ انقلاب اسلامی بوده و نامشان همیشه جاودانه است.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره به فکر پیشرفت ایران اسلامی بوده و با تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های خود در مسیر سربلندی و عزت ایران قدم گذاشته‎اند تا جائی که با ابداعات و اختراعات خود در زمینه های مختلف جنگی و نظامی در آینده ای نزدیک ایران اسلامی را به عنوان یکی از قدرت های نظامی دنیا معرفی می‎کنند.

وی افزود: ارتش غیرتمند و سلحشور نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره نیروهای با اراده و مصممی مانند شهیدان صیاد شیرازی و عباس بابایی را تربیت کند تا الگویی برای جوانان بوده و با عزمی راسخ در مسیر حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام پیش روند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران که بهمن ماه سال گذشته در خلیج فارس انجام شد به دشمنان قسم خورده فهماند که ایران اسلامی با پرورش نیروهای انقلابی و شهید پرور دیگر جایی برای حضور و دخالت آنها نیست و باید دندان طمع خود را از ایران بردارند، با این رزمایش همه قدرت های جهان، اقتدار ایران اسلامی را دیدند.

آیت الله دری نجف‎آبادی با اشاره به طراحی تجهیزان نظامی توسط نیروهای بومی گفت: جوانان برومند و متخصص در امور نظامی و رزمی امروزه برترین تجهیزات نظامی را به صورت بومی طراحی و  تولید می‎کنند تا همه بدانند هیچ حیله و دست‎اندازی نمی‏‌تواند حرکت رو به رشد و پیشرفت ایران را کند سازد، درحالی‎که پیش از این برای تهیه ناچیزترین سلاح‎ها به بیگانگان وابسته بودیم.

وی افزود: ارتشیان همواره در قبل از انقلاب و بعد از آن از ولایت فقیه پیروی کرده و می‎دانند قدرت آنها با پیروی ار دستورات معظم له هر روزه بیشتر شده و باید به این اطاعت و پیروی خود افتخار کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon