ترجمه انگلیسی یک کتاب دفاع مقدسی در راه نمایشگاه کتاب تهران


ترجمه انگلیسی یک کتاب دفاع مقدسی در راه نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری تسنیم: سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس ترجمه انگلیسی کتاب «راز نگین سرخ»‌ زندگی‌نامه داستانی شهید محمود شهبازی را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ شورای توسعه و برون‌مرزی سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس ترجمه کتاب «راز نگین سرخ»‌ به زبان انگلیسی را برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران در دست انتشار دارد.

«راز نگین سرخ» زندگی‌نامه داستانی سردار شهید مهندس محمود شهبازی فرمانده سپاه همدان و جانشین لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) است که به قلم حمید حسام  منتشر شده است. حوادث این داستان گوشه‌ای از فراز و نشیب‌های دفاع مقدس از آغازین روز جنگ تا هنگام آزادی خرمشهر است.

این کتاب علاوه بر معرفی شخصیت برجسته شهید محمود شهبازی، از ابتدای کتاب خواننده را با شهیدانی هم‌چون حاج احمد متوسلیان، شهید محمد ابراهیم همت، شهید حسین قجه‌ای، شهید وزوایی و دیگر شهیدان معرفی شده در این کتاب همراه می‌کند.

کتاب «راز نگین سرخ» تاکنون بالغ بر 11 چاپ را تجربه کرده است و قرار است پس از عرضه در نمایشگاه کتاب  تهران در کشورهای انگلیسی زبان توسط موزعان بین‌المللی توزیع شود. هم‌چنین این کتاب به زبان عربی نیز ترجمه شده است و به زودی پس از انتشار در کشورهای عرب‌زبان لبنان و سوریه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران