سمندر: فکر کردم زنگ مبارزه خورده است


سمندر: فکر کردم زنگ مبارزه خورده است

خبرگزاری تسنیم: کاراته‌کای دانشگاه‌آزاد گفت: مقابل مبارز تیم مناطق‌نفت‌خیز احساس کردم زنگ پایان مسابقه خورده و به همین دلیل ایستادم ولی ناگهان یک ضربه بالا خوردم و مبارزه‌را واگذار کردم.

حسین سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: متاسفانه در مبارزه مقابل تیم مناطق نفت‌خیز فکر کردم زنگ پایان مبارزه خورده و به همین دلیل ایستادم اما ناگهان یک ضربه بالا خوردم و مبارزه را واگذرا کردم، البته با شکست دانشگاه در هفته اول کمی از لحاظ امتیازی عقب افتادیم اما هنوز امیدمان برای رسیدن به قهرمانی از دست نرفته است.

وی ادامه داد: باید منتظر بازی آذرخودرو و مناطق نفت‌خیز باشیم و با برد آذرخودرو در این بازی باز هم می‌توانیم در کورس قهرمانی باشیم. دانشگاه‌آزاد تیم خوبی است و می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ با غلبه بر حریفان به عنوان قهرمانی برسد. این تیم چند مرتبه در مسابقات عنوان اولی را از آن خود کرده و به امید خدا در این دوره نیز به این هدف می‌رسد.

ملی‌پوش کاراته در مورد اردوهای آماده‌سازی این تیم نیز عنوان کرد: دور جدید تمرینات به زودی استارت می‌خورد و رقابت‌های انتخابی نیز طی 2 روز برگزار می‌شود. به هر صورت مشغول تمرینات خواهیم بود و مثل یک سرباز با هر کادری که مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon