هنوز گزارش تکمیلی سقوط آنتونوف ۱۴۰ به مجلس ارائه نشده است


هنوز گزارش تکمیلی سقوط آنتونوف 140 به مجلس ارائه نشده است

خبرگزاری تسنیم:درحالی سازمان هواپیمایی کشوری از ارسال گزارش مقدماتی و تکمیلی سقوط آنتونوف ۱۴۰ به مجلس خبر داد که عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سازمان هواپیمایی فقط گزارش مقدماتی سقوط آنتونوف را به مجلس ارسال کرده و هنوز گزارش تکمیلی ارائه نشده است.

محمد فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که گزارش مقدماتی سقوط آنتونوف 140 از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به مجلس داده شده است، تصریح کرد: پی‌گیریم تا گزارش تکمیلی سقوط آنتونوف 140 (هواپیمایی سپاهان) که به صورت کامل و جامع در برگیرنده همه مسائل و یکی از انتظارات افکار عمومی به نمایندگان مجلس ارائه شود.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم پیگیری کمیسیون عمران مجلس باعث شده تا این اتفاق بیفتد و امیدواریم آن چیزی که در افکار عمومی وجود دارد، روی دهد.

وی با بیان این که فکر می‌کنم -این گزارش -آثار مثبتی خواهد داشت، افزود:‌ پس از عید فرصتی برای پیگیری این موضوع نداشته‌ایم، متاسفانه با از دست دادن آقای آقایی کمیسیون عمران مجلس یک هفته‌ای درگیر مسائل وی بود.

فیروزی همچنین از سفر نمایندگان مجلس کمیسیون عمران مجلس به کرمان برای نظارت بر حوزه‌های عمرانی این استان خبر داد.

به گزارش تسنیم سازمان هواپیمایی کشوری 18 فروردین‌ماه امسال از ارسال گزارش مقدماتی و تکمیلی سقوط آنتونوف 140 به قوای سه گانه خبر داده و اعلام کرد: بر اساس قوانین و مقررات هواپیمایی کشوری سازمان هواپیمایی موظف گزارش مربوط به سوانح هوایی را به مراجع ذی‌صلاح در قوای سه‌گانه ارائه دهد.

این در حالی بود که سیدمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس چند روز بعد با تاکید بر این‌که سازمان هواپیمایی کشوری گزارش سقوط آنتونوف140 را به مجلس نداده است به تسنیم گفت: زمانی که خبر ارسال گزارش سقوط آنتونوف140 را شنیدیم از سازمان هواپیمایی کشوری خواستیم گزارش مربوطه را برای ما ارسال کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه