العامری: در میدان مبارزه هرگز تحت فرماندهی آمریکا نخواهیم بود

العامری: در میدان مبارزه هرگز تحت فرماندهی آمریکا نخواهیم بود

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل سازمان بدر عراق می‌گوید: نیروهای داوطلب مردمی به تصمیمات دولتی احترام می‌گزارند اما در میدان مبارزه هرگز تحت فرماندهی آمریکا نخواهند بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هادی العامری در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت: آزادسازی تکریت داعشی‌ها و هم‌پیمانانشان را شوکه کرد، زیرا آنها تکریت را قلعه مقاومت خود می‌دانستند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای منزوی کردن نیروهای داوطلب مردمی گفت: ما هرگز از دفاع از عراق دست بر نخواهیم داشت.

العامری افزود: ما به‌درخواست مردم صلاح الدین و برای کمک به آنها برای آزادی این استان از دست گروه تروریستی داعش وارد آنجا شدیم نه برای اشغال آن.

دبیرکل سازمان بدر عراق گفت: بیش از 40 خودروی بمب‌گذاری شده متعلق به گروه تروریستی داعش را پیش از آنکه به هدف برسند، منفجر کردیم.

وی افزود: امیدواریم که مردم الانبار با شجاعت خودشان از این استان و شهر الرمادی دفاع کنند.

العامری گفت: نیروهای داوطلب مردمی به تصمیمات دولتی احترام می‌گزارند اما در میدان مبارزه هرگز تحت فرماندهی آمریکا نخواهند بود.

دبیرکل سازمان بدر عراق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما باید به قدرت و ملت خودمان تکیه کنیم و به سلاحمان برای آزادی عراق از دست گروه تروریستی داعش اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ منطقه‌ای در عراق نیست که نیروهای داوطلب مردمی قادر به ورود به آن نباشند، افزود: همه کشورهای عضو ائتلاف بین المللی ضدداعش بدون استثنا از این گروه تروریستی حمایت می‌کنند.

العامری افزود: نیروهای داوطلب مردمی منتظر تصمیم فرمانده کل نیروهای مسلح برای رفتن به استان الانبار هستند.

دبیرکل سازمان بدر در ادامه گفت: آنچه در یمن روی داده، تجاوز ظالمانه به مردم این کشور است.

انتهای پیام/*

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان