فراخوان آموزش‌وپرورش برای ارسال آثار به نخستین همایش حیات طیبه

فراخوان آموزش‌وپرورش برای ارسال آثار به نخستین همایش حیات طیبه

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نخستین همایش سراسری نقش و جایگاه خانواده و مدرسه در تحقق مراتب انسانی با عنوان حیات طیبه اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری نخستین همایش سراسری نقش و جایگاه خانواده و مدرسه در تحقق مراتب انسانی با عنوان حیات طیبه اظهار داشت: این همایش اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ تمام فرهنگیان فرهیخته و صاحب قلم، اولیای اندیشمند دانش‌آموزان،‌ صاحب نظران،‌ پژوهشگران و دانش‌آموزان صاحب اندیشه در دوره دوم متوسطه می‌توانند مقالات و اشعار خود را با محورهای همایش تا تاریخ 7 اردیبهشت سال جاری به دبیرخانه این همایش در آموزش‌وپرورش منطقه 5 تهران ارسال کنند.

سخنگوی آموزش‌وپرورش شهر تهران درخصوص محورهای همایش عنوان کرد:‌ نقش آموزش‌وپرورش در تحقق حیات طیبه، نقش خانواده در دستیابی به حیات طیبه، نحوه تعامل خانه و مدرسه در دستیابی به حیات طیبه، موانع تربیتی تحقق حیات طیبه، نقش نهادهای غیررسمی در امر تربیت و دستیابی به حیات طیبه و نقش ساحت‌های تربیتی 6 گانه ( سند تحول ) در تحقق حیات طیبه، محورهای این همایش هستند.

ثقفی خاطرنشان کرد:‌ دبیرخانه همایش حیات طیبه با شماره تماس 02144089241 آماده پاسخگویی به سوالات است و ویگاه آموزش و پرورش منطقه به نشانی www.tehranedu5.ir فعال است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon