معلمان نمونه شهرستان کاشان تجلیل می‌شوند


معلمان نمونه شهرستان کاشان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کاشان با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس کاشان، گفت: ۳۰ برنامه متنوع به منظور گرامی‌داشت هفته معلم و تجلیل از فرهنگیان این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، علیرضا فاضل دربندی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: ویژه برنامه های هفته معلم با گردهمایی کارکنان اداری و خانواده آنها آغاز و عطرافشانی گلزار شهدای معلم، کوه‌گشت فرهنگیان، عیادت از بیماران فرهنگی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های این هفته است.

وی افزود: در سال جاری 128 نفر از فرهنگیان پس از 30 سال تلاش در کلاس درس به افتخار بازنشستگی نایل می شوند که آئین تجلیل از این گروه، عصر پنجشنبه 10 اردیبهشت در دبیرستان فرزانگان برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و توسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از نواخته شدن زنگ سپاس معلم، روز یکشنبه 13 اردیبهشت در مدارس شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این آئین با حضور فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان کاشان، در دبیرستان آیت الله مطهری انجام می شود.

وی بیان کرد: برگزاری آئین یادبود فرهنگیان فقید، روز 14 اردیبهشت در سالن اجتماعات دبیرستان ابن سینا، مسابقه دوچرخه سواری با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کاشان و همایش یک هزار نفری  بازنشستگان ادوار آموزش و پرورش را از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در کاشان است.

فاضل دربندی گفت: تجلیل از معلمان نمونه، بهره برداری از مدرسه برکت، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش در مصلای نماز جمعه، دیدار با خیرین مدرسه ساز، پیشکسوتان فرهنگی، خانواده شهدای فرهنگی و اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی در مدارس را از جمله برنامه های هفته معلم در کاشان است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 54 نفر از فرهنگیان کاشان به عنوان معلم نمونه به اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شده‌اند که حدود یک و نیم درصد از همکاران را شامل می شود.

معاون پژوهش و توسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت گرامی‌داشت مقام معلم، برنامه ها به گونه ای تدوین شده که تجلیل از معلم و صاحبان علم به شکل شایسته فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon