تهران غبارآلود است؛ ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه


تهران غبارآلود است؛ ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران غبارآلود است، گفت:دمای تهران تا سه روز آینده روند افزایشی خواهد داشت و ممکن است پنج‌شنبه شب بارش باران در تهران رخ دهد.

امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور گفت: بارش باران همراه با رعد و برق در شرق کشور برای امروز پیش بینی شده که به مرور این سامانه بارشی از این منطقه خارج خواهد شد و برای فردا در جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور وزش باد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: وزش باد فردا در جنوب، مرکز، جنوب غرب و جنوب شرق شدت یافته و موجب گردوخاک خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه افزایش دما در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور از امروز تا چهارشنبه رخ خواهد داد، اظهار داشت: در خصوص هوای تهران باید بگویم روز گذشته و امروز غبارآلود است و فردا و سه شنبه آسمان تهران صاف و آفتابی خواهد بود.

نقشینه بیان کرد: بیشینه دمای امروز تهران 24، فردا 25 و سه شنبه 27 درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است در واقع روند افزایش دما برای تهران خواهیم داشت. همچنین باید بگویم چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد خواهد شد که موجب آغاز بارندگی‌ها در مناطق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه به دلیل ورود سامانه جدید به کشور ممکن است در 5 شنبه شب بارش باران را در تهران خواهیم داشت، همچنین باید بگویم کاهش دما نیز این روز برای تهران اتفاق خواهد افتاد، بیان کرد: غبار محلی تنها تا امشب در تهران است و فردا به دلیل وزش باد آسمان تهران صاف خواهد بود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon