محله قزوینی‌ها در کربلا نامگذاری می‌شود


محله قزوینی‌ها در کربلا نامگذاری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین گفت: یکی از محله‌های شهر کربلا با عنوان محله قزوینی‌ها نامگذاری می‌شود.

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: با مذاکراتی که استاندار کربلا و استاندار قزوین با یکدیگر داشتند به توافقی رسیدند که با توجه به آن یکی از محله‌های شهر کربلا با عنوان محله قزوینی‌ها نام‌گذاری شود.

وی با اشاره به روابط قزوین و کربلا، افزود: انعقاد تفاهمنامه با مسئولان شهر کربلا به نفع استان قزوین بوده و باب خیری است تا تعاملات ما با کربلا افزایش یابد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین با بیان اینکه حسینیه قزوینی‌ها نیز در کربلا دایر می‌شود، بیان کرد: حسینیه قزوینی‌ها در شهر کربلا دایر می‌شود و این حسینیه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با زیر بنای دو هزار متر مربع ساخته می‌شود.

فرخزاد با بیان اینکه دو هیئت سه نفره مسئول پیگیری ساخت حسینیه قزوینی‌ها هستند، عنوان کرد: دو هیئت سه نفره که یکی از طرف استاندار کربلا و دیگری از جانب استاندار قزوین انتخاب شدند، مسئول نظارت بر مراحل ساخت حسینیه قزوینی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی نظام مهندسی و اتاق بازرگانی نیز در کربلا دایر شد، تصریح کرد: احداث دفتر نمایندگی نظام مهندسی به منظور دادن مشاوره حقوقی دایر شده و احداث اتاق بازرگانی نیز گام بسیار مؤثری است که سبب می‌شود تا شرایط سرمایه‌گذاری در کربلا آسان شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین با بیان اینکه کالاهای ایرانی نیز در کربلا به فروش می‌رسد، گفت: با مذاکراتی که با مسئولان شهر کربلا انجام شد، از این به بعد با ایجاد نمایشگاه دائمی در شهر کربلا کالاهای ایرانی بدون واسطه در این شهر به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ d

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon