حضور بیش از ۶۰۰ متخصص علوم تولید مثل از سراسر دنیا در یزد


حضور بیش از 600 متخصص علوم تولید مثل از سراسر دنیا در یزد

خبرگزاری تسنیم: دبیر علمی ششمین کنگره بین‌المللی طب تولید مثل یزد با اشاره به اهمیت حضور فعال و جدی دانشجویان رشته تخصصی طب تولید مثل در این کنگره گفت: بیش از ۶۰۰ نفر متخصصان علوم تولید مثل از سراسر دنیا در این کنگره ثبت‌نام کرده‌اند.

علی‌محمد عبدلی در حاشیه ششمین کنگره بین‌المللی طب تولید مثل یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با بیان اینکه برگزاری جشنواره ژنتیک ناباروری از جمله مهمترین ویژگی ششمین کنگره طب تولید مثل یزد است، اظهار داشت: در این کنگره، سخنرانان برجسته و پزشکان صاحب‌نظر از کشورهای فرانسه، انگلیس، اسپانیا، بلژیک، آلمان، استرالیا، امارات متحده، عراق و ایتالیا حضور دارند.

دبیر علمی ششمین کنگره بین‌المللی طب تولید مثل یزد گفت: بیش از 400 مقاله تخصصی و فوق‌تخصصی با مباحث مرتبط با علوم تولید مثل به دبیرخانه کنگره ارسال که از این تعداد 250 مقاله داوری شده است.

عبدلی با اشاره به اینکه هر مقاله توسط 4 داور خارج از کشور در محورهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته، افزود: بین مقالات داوری شده، 16 مقاله به‌عنوان مقالات برتر در بخش جشنواره انتخاب شده است.

عبدلی تکنیک‌های درمانی، انواع روش‌های تشخیصی، ژنتیک تولید مثل، بررسی راه‌های روانشناختی و روانشناسی تولید مثل، سلول‌های بنیادی و آندرلوژی و دیگر موارد مرتبط با علوم تولید مثل را از جمله محورهای ششمین کنگره بین‌المللی طب تولید مثل عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور جدی دانشجویان در این کنگره به‌عنوان کادر اجرایی تصریح کرد: تاکنون بیش از 600 نفر از اساتید و متخصصان علوم تولید در کنگره ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر علمی ششمین کنگره بین‌المللی طب تولید مثل یزد گفت: در این کنگره بیش از 160 پوستر مرتبط برگزیده در سه روز به نمایش گذاشته می‌شود و هرروز 2 پوستر به‌عنوان پوستر برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

عبدلی برگزاری 5 کارگاه تخصصی و توانمند در مورد علوم مختلف تولید مثل را از دیگر برنامه‌های این کنگره دانست.

وی برگزاری نمایشگاه محصولات شرکت‌های فعال در زمینه ناباروری، برگزاری نمایشگاه پوستر مرتبط و برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری دانشجویان طب تولید مثل را از دیگر برنامه‌های جنبی این کنگره عنوان کرد.

وی برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری توسط دانشجویان تخصصی طب تولید مثل در استان را از جمله شاخص‌ترین و نقطه قوت ششمین کنگره بین‌المللی طب تولید مثل دانست.

انتهای پیام/ب*

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon