۳ شهر و ۶۳ روستا در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شد


3 شهر و 63 روستا در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال گذشته تعداد ۳ شهر و ۶۳ روستا در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شد.

مهندس محمد علی ودیعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به تلاش دولت یازدهم در راستای محرومیت زدایی از روستاها و خدمت رسانی مطلوب به این قشر از جامعه اظهار داشت: انتقال گاز طبیعی به روستاها همواره یکی از خواسته های مردم بوده است که با پیگیری‌های صورت گرفته در سال گذشته 3 شهر و 63 روستا به مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شده‌اند و تعداد شهرها و روستاها گاز رسانی شده در استان به  40 شهر  و 569 روستا رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: با توجه به پهناور بودن استان و زمان‌بر بودن اجرای خطوط انتقال و تغذیه و هزینه بالای اجرایی شدن آن، مقرر شد به منظور بهره مندی سریعتر مردم استان از این سوخت پاک، گازرسانی به تعدادی از این شهرها از طریق سی ان جی انجام شود.

ودیعتی گفت: با توجه به جدید بودن شیوه گازرسانی با روش سی ان جی، هم اکنون نحوه پیمان سپاری و مراحل اجرایی آن در دست اقدام است.

وی افزود: تاکنون روند گازرسانی به روستاها از رشد قابل توجهی برخوردار شده و انشا الله با تامین بودجه و نقدینگی تلاش می‌شود به میانگین کشوری نزدیک شویم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon