چرا درباره وضعیت تحریم‌ها اطلاع‌رسانی نمی‌شود

چرا درباره وضعیت تحریم‌ها اطلاع‌رسانی نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران با اشاره به اظهارات روحانی که در گیلان گفته بود مذاکره وقتی تمام شود جزئیات آن را منتشر خواهیم کردگفت: چرا درباره وضعیت تحریم‌ها به مردم چیزی نمی‌گویند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری با انتقاد از عدم انتشار فکت‌شیت از سوی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: 2 ساعت وقت 250 نماینده چقدر ارزش دارد؟ امضا و بیانیه 213 نماینده مجلس چقدر ارزش دارد، باید روی آن قیمت بگذاریم و این سوال را مطرح کنیم که چرا آقای صالحی در جلسه 2 ساعته با نمایندگان مجلس، وقت مجلس را گرفتند و بالاخره فکت‌شیت منتشر نکردند.

وی افزود: آقای صالحی خودشان گفته‌اند که رهبر انقلاب تیم مذاکره‌کننده را مکلف به انتشار فکت‌شیت یا گزاره برگ کرده است که بعدها آقای ظریف هم آن را تایید کردند و ما هم گفتیم خیلی خب حالا منتظریم فکت‌شیت منتشر شود. 

نماینده مردم تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری مطالبه از تیم مذاکره‌کننده را برای انتشار فکت‌شیت علنی کرده است، افزود: رهبر انقلاب فرمودند ما چیز محرمانه‌ای نداریم لذا سوال ما این است که چرا دولت محترم و تیم مذاکره‌کننده نه تنها فکت‌شیت را منتشر نکرده بلکه از مواضع آنها اینگونه برداشت می‌شود که نمی‌خواهند فکت‌شیت را منتشر کنند. 

رسایی با اشاره به اظهارات روحانی که در گیلان گفته بود مذاکره وقتی تمام شود جزئیات آن را منتشر خواهیم کرد خاطرنشان کرد: انشاءالله که آقای روحانی متوجه نبودند که چه گفته‌اند چرا که ما نمی‌توانیم اینگونه رفتارها را بپذیریم؛ چرا درباره وضعیت تحریم‌ها و جزئیات مذاکرات به مردم چیزی نمی‌گویند.

وی با بیان اینکه هفته آینده نمایندگان از ظریف درباره چرایی عدم انتشار فکت‌شیت سوال خواهند کرد، تاکید کرد: اگر از پاسخ آقای ظریف درباره عدم انتشار فکت‌شیت قانع نشویم سوال از آقای روحانی را مطرح خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon