بانک:‌ رئیس‌جمهور به‌هیچ‌وجه حاضر نیست «منافع ملی» را از دست بدهد


بانک:‌ رئیس‌جمهور به‌هیچ‌وجه حاضر نیست «منافع ملی» را از دست بدهد

خبرگزاری تسنیم: معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تأکید بر "امروز بدون اینکه منافع ملی کشورمان خدشه‌دار شود در حال افزایش روابط سیاسی با کشورهای دنیا هستیم" گفت: رئیس‌جمهور به‌هیچ‌وجه حاضر نیست «منافع ملی» را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مرتضی بانک پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی قزوین اظهار داشت: امروز در عرصه سیاست خارجی به‌صورت دوجانبه و بدون اینکه منافع ملی کشورمان خدشه‌دار شود در حال افزایش روابط سیاسی با کشورهای دنیا هستیم.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه حذف افراطی‌گری‌ها و تندروی‌ها از دیگر خدمات دولت یازدهم است، افزود: فضای کشور باید به یک فضای آرام به‌همراه نشاط تبدیل شود تا در سایه این نشاط استعدادها و خلاقیت جوانان بروز پیدا کند.

معاون نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: رئیس‌جمهور در شورای عالی امنیت بوده و آشناترین فرد به مسائل هسته‌ای کشور، آیا می‌شود که این شخص بدون در نظر گرفتن منافع ملی اقدامی کرده باشد؟

معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته‌ایم. باید توجه داشت که شخص رئیس‌جمهور به هیچ وجه حاضر نیست منافع ملی را از دست بدهد.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon