آیت‌الله علوی گرگانی: حمله عربستان به یمن نشان از ضعف آل‌سعود دارد‌


آیت‌الله علوی گرگانی: حمله عربستان به یمن نشان از ضعف آل‌سعود دارد‌

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه عربستان اشتباهی را انجام داده اما نمی‌داند برای پایان آن چه‌اقدامی باید انجام دهد، گفت: باید به آنها بگوییم اینکه حمله کنید و انسان‌ها را از بین ببرید نشان از ضعف شما دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از افسران نیروی انتظامی، اظهار داشت: خداوند کسانی را که به قرآن عمل کنند هدایت می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه کسانی که از مسیر قرآن جدا شوند شامل هدایت الهی نمی‌شوند، افزود: خسران زیادی شامل حال کسانی می‌شود که قرآن را کنار می‌گذارند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه برخی کشور‌ها ادعا دارند مسلمانند اما فقط این موضوع در حد ادعا باقی مانده است، گفت: عربستان با حمله به یمن نشان داد تنها مدعی اسلام‌گرایی است.

وی با بیان اینکه عربستان اشتباهی را انجام داده اما نمی‌داند برای پایان آن چه‌اقدامی باید انجام دهد، افزود: باید به آنها بگوییم اینکه حمله کنید و انسان‌ها را از بین ببرید، نشان از ضعف شما دارد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه عربستان با هزینه کردن پول و سرمایه و نفت خود در جنگ با یمن و کشتار مسلمانان ضعف خود را نشان داد، گفت: در یمن وقتی مردم رئیس‌جمهور را کنار زدند دیگر نمی‌توان کاری انجام داد و عربستان نباید دخالتی در این زمینه داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به "اگر بتوانیم قرآن را در جامعه پیاده کنیم و راه راست را پیگیر باشیم به سعادت دست می‌یابیم" افزود: دستورات الهی مطابق با وجدان است و اگر هوای نفس را کنار بگذاریم می‌بینیم اسلام جز واقعیت بیان نکرده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه در هرجایی ائمه دستوراتی دادند روح انسان جلا می‌یابد، گفت: همه نیازهای زندگی ما را امام معصوم(ع) بیان کرده و در این زمینه باید مطالعات خود را بیشتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام بهترین دین است و به‌فرموده ائمه(ع) دینی بهترین دین است که در همه شئونات زندگی دستور العمل داشته باشد و تشیع این دین است.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon