صافی: به دنبال قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا هستیم


صافی: به دنبال قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا هستیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم کاراته دانشگاه‌آزاد گفت: بعد از باخت غیرمنتظره مقابل نفت حالا تمام تمرکزمان روی حضور قدرتمند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیاست.

احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم‌های بزرگ هم گاهی اوقات می‌بازند و روز جمعه نیز دانشگاه‌آزاد مقابل نفت شکست غیرمنتظره‌ای داشت اما اتفاق روز جمعه را فراموش کرده‌ایم و تنها به فکر حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا هستیم. با حمایت دادکان تیمی خوب را در 2  بخش دختران و پسران راهی ازبکستان می‌کنیم تا به امید خدا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی ادامه داد: باید اشاره کنم که نمی‌توان گفت با قبول شکست از تیم نفت قهرمانی سوپرلیگ را از دست داده‌ایم. اگر در ادامه مسابقات سایر تیم‌ها مانند نفت بتوانند شگفت‌آفرینی کنند دانشگاه‌ آزاد می‌تواند به سومین قهرمانی پیاپی برسد. در سال 91 و 92 توانستیم قهرمانی سوپرلیگ را از آن خود کنیم. هنوز امیدمان برای قهرمانی را از دست نداده‌ایم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه‌ آزاد در مورد حضور این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: این رقابت‌ها از 5 اردیبهشت در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود. در دوره قبلی این رقابت‌ها که به میزبانی کویت برگزار شد تیم دانشگاه و تیم ملی به صورت مشترک حاضر شدند و توانستند عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند. تلاش می‌کنیم در این دوره هم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon