قراگوزلو: مرا خط زدند تا خطری سرمربی تیم جودوی نابینایان را تهدید نکند


قراگوزلو: مرا خط زدند تا خطری سرمربی تیم جودوی نابینایان را تهدید نکند

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: قرار بود سرمربی تیم بعد از بازی‌های پاراآسیایی تغییر کند ولی بعد از بازگشت تیم مرا خط زدند تا خطری وی را تهدید نکند.

ناصر قراگوزلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن گلایه از عملکرد رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: پیش از اعزام تیم به بازی‌های پاراآسیایی قرار بود بعد از بازگشت تیم سرمربی تیم جودو را عوض کنند ولی در عین ناباوری وقتی تیم برگشت مرا خط زدند تا هیچ خطری سرمربی تیم را تهدید نکند. در هر حال گلکار(سرمربی تیم)  و امینی ( رئیس انجمن جودوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان) دوستان قدیمی هستند و همدیگر را «داداش» صدا می‌کنند.

وی ا دامه داد: 10 سال در کنار این تیم بودم و حتی در پاراآسیایی اینچئون توانستیم 3 مدال نقره و 3 برنز به دست بیاوریم و حتی در بخش تیمی در فینال کره میزبان را بردیم و به مدال طلا رسیدیم. با این اوصاف وقتی به تهران آمدیم هیچ کس سراغی از ما نگرفت. در هر حال آنها به من احتیاط دارند و باید سراغ من بیایند.

مربی تیم ملی جودو در مورد ادامه همکاری با این تیم نیز عنوان کرد: ظاهرا قرارداد من با این تیم نیز تا پایان بازی‌های آسیایی اینچئون بوده و بعد از آن آنها نیز سراغی از من نگرفتند. این موضوع در شرایطی اتفاق افتاد که من به میراسماعیلی گفته بودم اگر قرار است با تیم ملی جودو ادامه بدهم بروم و زمان بیشتری برای تیم نابینایان و کم بینایان بگذارم. مبلغ قراردادمان هم که 400 یا 500 هزار تومان بود و آدم از گفتنش شرمنده می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon