متقاضیان مسکن ویژه تا فردا برای واریز قسط پنجم فرصت دارند


متقاضیان مسکن ویژه تا فردا برای واریز قسط پنجم فرصت دارند

خبرگزاری تسنیم:مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این‌که متقاضیان مسکن ویژه فقط تا فردا برای واریز قسط پنجم فرصت دارند،گفت: به تعهدات مسکن ویژه کاملا پایبند هستیم و هم‌اکنون ۴۰۰ خانوار با پرداخت قسط پنجم در واحدهای این طرح ساکن شده‌اند.

فریبرز واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در حال حاضر 1170 مسکن ویژه ( دو مرحله افتتاح 530 واحدی در آذر و 640 واحدی در اسفند) به اتمام رسیده است و متقاضیانی که قسط پنجم خود را واریز کنند، واحد آنها با تمام امکانات از جمله آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و ... تحویل می‌شود.

وی با بیان این‌که به متقاضیانی که قسط پنجم را واریز نکرده‌اند اخطار داده‌ایم، تصریح کرد: 400 نفر از متقاضیان مسکن ویژه قسط پنجم را واریز کرده و واحد مسکن ویژه به آنها واگذار شده است. برای مابقی متقاضیان اخطار شده و تا اول اردیبهشت (فردا) برای واریز قسط پنجم فرصت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: پس از این تاریخ در رابطه با جایگزینی و جابجایی این متقاضیان به لحاظ قانونی اقدام می‌شود. این اقدام کاملا بر اساس قرارداد حقوقی و قانونی برخورد می‌شود.

واحدی یاداور شد: علت این‌که برخی واحدها تحویل نشده این است که شماری از متقاضیان 45 میلیون تومان (قسط پنجم) را واریز نکرده‌اند که یا این‌:ه ندارند یا به‌دنبال فرصت برای واریزی هستند.

وی با تاکید بر این‌که به جز تعدادی آسانسور که باید حتما باید تاییدیه نظارت سازمان استاندراد را داشته باشد واحدهای افتتاح شده مسکن ویژه هیچ نقصی ندارند، بیان کرد: طبیعی است که واحدهای مسکن ویژه باید تاییدیه‌های استاندارد را داشته باشند تا متقاضیان بتوانند در آنها ساکن شوند.

وی با بیان هیچ واحدی را بدون امکاناتی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و حتی تلفن به متقاضیان واگذار نمی‌کنیم، گفت: برای آن دسته متقاضیان که قرارداد آنها بیشتر از 15 ماهه می‌شود تاخیر در دیرکرد از پیمانکاران می‌گیریم و در اقساط مسکن ویژه این موضوع لحاظ می‌شود.

وی افزود: کاملا به تعهداتی که در مسکن ویژه داده‌ایم پایبند هستیم و هم‌اکنون 400 خانوار با پرداخت قسط پنجم در واحدهای این طرح ساکن شده‌اند. خدمات این واحدها کامل است و مشکلی در این زمینه نداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: انشعاب آب 640 واحد افتتاح شده در اسفند ماه سال گذشته به‌طور کامل نصب شده، انشعاب برق این واحدها تا آخر هفته جاری نصب می‌شود. ضمن آن‌که هزینه‌های انشعاب گاز نیز پرداخت شده و به ترتیب سکونت افراد نصب می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه