ایرادات شورای نگهبان به لایحه حمایت از تولید رفع شد

ایرادات شورای نگهبان به لایحه حمایت از تولید رفع شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از رفع دو ایراد شرعی و قانونی شورای نگهبان به لایحه حمایت از تولید خبر داد.

حمید رضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در جلسه امروز کمیسیون حمایت از تولید اشکالات لایحه حمایت از تولید برطرف شد، اظهار داشت: در این جلسه که با حضور نماینده شورای نگهبان برگزار شده بود دو اشکال شورای نگهبان بررسی و رفع شد.

 وی افزود: لایحه اصلاح شده حمایت از تولید سه‌شنبه هفته جاری اول اردیبهشت ماه برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس می‌رود.

به گزارش تسنیم، پیش از این فولادگر در رابطه با جلسه شورای نگهبان که به‌منظور بررسی لایحه حمایت از تولید برگزار شده بود، به تسنیم گفته بود: توسط شورای نگهبان دو ایراد یکی شرعی، و دیگری قانونی به لایحه مذکور گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قرار است کمیسیون حمایت از تولید این ایراد را بررسی کند و در اسرع وقت لایحه را برای تصویب به صحن علنی مجلس ببرد، افزود: دو ایراد شورای نگهبان قابل تصحیح بوده و احتمالاً در جلسه یکشنبه این ایراد برطرف خواهد شد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید اضافه کرد: یکی از ایرادات شورای نگهبان صدور اوراق مرابحه و دیگری عدم‌مطابقت لایحه با اصل 75 قانون اساسی است که در این رابطه اصلاحات لازم را انجام خواهیم داد.

 انتهای پیام/*

دهۀ «رکود، عبرت، تجربه»
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رایتل
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
بانک ایران زمین