عملیات موفق ارتش و نیروهای مردمی یمن علیه القاعده در استان ابین

عملیات موفق ارتش و نیروهای مردمی یمن علیه القاعده در استان ابین

خبرگزاری تسنیم: منابع یمنی از عملیات موفق ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله در پاک‌سازی یک منطقه از عناصر القاعده خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع یمنی اعلام کردند که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی، امنیت را در ناحیه "مثلث‌الوضیع" در منطقه احور در استان ابین بعد از بیرون راندن عناصر القاعده برقرار کردند.

به گزارش العالم منابع یمنی گفتند که جنگنده‌های ارتش سعودی نیز دو منطقه لودر و مودیه در استان ابین را بمباران کردند.

به‌گفته این منابع، هواپیماهای ارتش سعودی همچنین ساختمان اداره بهداشت ناحیه آل جحلان در منطقه صراوح در استان مأرب را هدف قرار دادند که به انهدام کامل آن منجر شد.

خبرنگار العالم گفت: جنگنده‌های سعودی امروز پایگاه امنیت مردمی و فرودگاه قدیمی استان تعز را به‌شدت بمباران کردند.

وی افزود: صدای انفجارها نیز در کاخ ریاست جمهوری و اطراف آن در شهر تعز شنیده شد.

شبکه تلویزیونی المنار لبنان نیز امروز اعلام کرد که در حمله هوایی ارتش سعودی به ایستگاه القدم در منطقه مفرق الطلح در استان صعده یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

در همین حال، شبکه تلویزیونی المیادین نیز گفت: سه نفر از عناصر القاعده بعد از بازپس‌گیری منطقه مثلث الوضیع کشته شدند.

این شبکه همچنین از رسیدن کمکهای پزشکی به منطقه الحدیده و تلاش برای رساندن آن به بیمارستان‌های یمن خبر داد و افزود: بیمارستان‌ها به‌علت کمبود وسایل و تجهیزات پزشکی و قطع مکرر برق درخواست کمک کرده‌اند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش عربستان بعد از حملات بامداد امروز خود به شهر صنعا به پرواز بر فراز این شهر ادامه می‌دهند.

شبکه المیادین همچنین از حملات هوایی ارتش سعودی به کاخ المعاشیق و ورزشگاه 22 ماه مه در شهر عدن و نیز درگیری‌های شدید بین ارتش و شبه‌نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در خیابان‌های شهر تعز و تشدید حملات هوایی سعودی‌ها به این شهر خبر داد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان