ماجراجویی به نفع دشمنان اعراب؛ رضایت صهیونیستی از برادرکشی آل‌سعود

ماجراجویی به نفع دشمنان اعراب؛ رضایت صهیونیستی از برادرکشی آل‌سعود

خبرگزاری تسنیم: پادشاهی آل سعود تصمیم گرفت از سلاح خود علیه مردم یک کشور عربی استفاده کند تا بی اساس بودن ادعای سعودی ها مبنی بر حمایت آنها از ملت های عرب و همسویی و همگرایی شدید آنها با آمریکا و دشمن شماره یک جهان اسلام بیش از پیش ثابت شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم حاکم بر عربستان از بامداد ششم فروردین، پس از شکست تمام طرح‌ها و سیاست‌هایش در یمن و به بهانه بازگرداندن مشروعیت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن به ریاض، به گزینه نظامی روی آورد و مناطق مختلف یمن را آماج حملات هوایی خود قرار داد، برخی کشورهایی که از نظر اقتصادی به کمک‌های عربستان نیازمند هستند، با عربستان در تجاوزات آشکار به یمن همراه شده‌اند. بحرین، قطر، کویت، امارات، مغرب، سودان، اردن و مصر از جمله کشورهایی هستند که در جنگ علیه یمن به عربستان پیوسته‌اند.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، از آغاز تجاوز عربستان به یمن بیش از2500 از شهروندان یمنی که بین آنها شمار زیادی زن و کودک دیده می‌شوند، به شهادت رسیده‌اند. این در حالی است که بسیاری از زیرساخت‌های یمن نیز تخریب شده است و بر اساس اعلام دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل از آغاز عملیات طوفان قاطعیت بیش از 150 هزار یمنی آواره شدند.

جنایات آل سعود علیه مردم یمن در حالی تداوم دارد که شورای امنیت سازمان ملل متحد چند روز قبل با تصویب قطعنامه 2216 شورای امنیت درباره یمن ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد، مجوز تداوم این جنایات را داد.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله با تاکید بر  این که، آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدر متجاوزان به ملت یمن قرار دارند و آل سعود مجری این جنگ است، خاطر نشان کرد  این جنگ، مدارس، مساجد، فرودگاه ها و مردم بی دفاع و بیگناه را هدف قرار داده است. چگونه ادعا می کنند که این جنگ به نفع ملت یمن است، در حالی که تمام زیر ساخت ها و تاسیسات اقتصادی و حیاتی آنها را ویران می کنند؟

به گفته وی، این آمریکاست که این جنگ را مدیریت می کند و آمریکا در صدر متجاوزان به ملت یمن قرار دارد. آمریکا، دستان مزدوران متجاوز خود را برای این تجاوز باز گذاشته است،  امروز کودکان یمن با موشک ها و بمباران و جنگنده های آمریکایی کشته می شوند.

عبدالملک الحوثی، آل سعود را سرباز و نوکر آمریکا و خدمتگزار رژیم صهیونیستی دانسته است . تصمیم آل سعود برای جنگ علیه یمن در حقیقت تسلیم شدن در برابر ارباب آمریکایی هاش و خدمت به منافع رژیم صهیونیستی است و شکی نیست که این تجاوزات، جز ننگ و عار چیزی برای آل سعود متجاوز به دنبال نخواهد داشت و مردم عربستان که چندین دهه است، تحت سلطه این خاندان فاسد و مستبد قرار دارند، بیش از گذشته در مقابل ملت های منطقه به ویژه مردم یمن، احساس شرم و سرافکندگی دارند.

همانطور که رهبر انصارالله تاکید کرده است، قطعا تصمیم جنگ علیه یمن، تصمیم سعودی نبود، بلکه صرفا تصمیم آمریکایی صهیونیستی بود و آل سعود و دیگر مزدوران محور صهیونیستی آمریکایی، مجری آن هستند.

آمریکا هم رسما با حمایت از این تجاوزات، بر پوشش لجستیکی و نظامی جنگ تاکید کرده است. آل سعود هرگز از خنجر زدن به پشت همسایه عرب ضعیف و فقیر و بی دفاع خود هیچ نتیجه ای جز پشیمانی و شکست کسب نخواهد کرد و شاید این ماجراجویی، سبب افزایش سرعت عقربه های ساعت فروپاشی خطرناک ترین رژیم منطقه ای پس از رژیم صهیونیستی شود،‌رژیمی که به ویژه از چهار سال پیش، با سیاست های جنگ طلبانه در سوریه، عراق، لبنان، لیبی و دیگر مناطق عربی، و پرورش و اعزام ده ها هزار تروریست از مناطق مختلف جهان، امنیت و آرامش ملت های عرب را برهم زده و باعث کشتار ده ها هزار انسان بیگناه در کشورهای عربی شده است.

روزنامه الثوره سوریه نوشته است خاندان آل سعود که تاج و تخت خود را بر ریختن خون مردم عربستان بنا کرد، تاریخ را به شکل اشتباهی می خواند، زیرا این خاندان اسیر تاریخ جاهلی است و قوانینش منعکس کننده این واقعیت در بسیاری از ابعاد قبایل عربستان است.

ملت صلح جو و بی دفاع یمن در عین حال هرگز در مقابل متجاوزان سر تسلیم فرود نیاورده است و تاریخ آنها مملو از پیروزی بر امثال آل سعود است، در دیوارهای یمن، ارتش های متجاوز در هم کشسته شده و امپراطوری ها فروپاشیده است و آل سعود با این ماجراجویی ها و جنگ افروزی، قبرهای خود را به دست خود کنده اند.

رژیمی که از  اشغال بخشی از خاک عربستان به خاطر صهیونیست ها چشم پوشی کرده است

کسی که می خواهد به دنبال این باشد که چه کسانی از این تجاوزات سود می برند، خیلی لازم نیست برای پاسخ این سئوال خود را به زحمت بیندازد، چرا که اولین طرفی که از این تجاوزات و تمام مصایب و مشکلات و ناآرامی ها و ناامنی در کشورهای عربی منطقه سود می برد، دشمن نخست امت اسلام یعنی رژیم صهیونیستی است، آل سعود بهتر بود به جای ارسال جنگنده های آمریکایی برای کشتار مردم یمن و ویران کردن این کشور فقیر، اقدامی حداقل برای آزاد کردن جزایر اشغال شده عربستان توسط رژیم صهیونیستی یعنی جزیره صنافیر و تیران انجام می داد که همچنان در اشغال این رژیم است، سلاح های بی شماری که آل سعود در زرادخانه بزرگ خود انبار کرده است، اکنون علیه مناطقی مورد استفاده قرار می گیرد، که اربابان آل سعود می خواهند و برایش تصمیم می گیرند، این سلاح ها چند سالی است که علیه ملت سوریه، عراق و دیگر کشورهای عربی مورد استفاده قرار می گیرد.

چه کسانی از این تجاوز سود می برند و چه کسانی ضرر می کنند

یکی از پیامدهای خطرناک ماجراجویی آل سعود در یمن این است که این رژیم سلطه گر، بهترین بهانه را به رژیم صهیونیستی برای تجاوز به کشورهای عربی حتی عربستان به بهانه تهدید شدن منافع اسرائیل داد، زیرا تجاوز سعودی ها به یمن به این بهانه آغاز شده است که واقعیت جدید یمن، امنیت عربستان را تهدید می کند.

دومین طرفی که از تجاوزات ددمنشانه آل سعود به یمن سود می برد، آمریکاست، قراردادهای تسلیحاتی از حالا به بعد منعقد خواهد شد و البته هزینه های مشارکت آمریکا در این جنگ هم از جیب های مردم عربستان پرداخت خواهد شد.

اما بزرگترین متضرر از این جنگ نابرابر و وحشیانه چه کسی یا کسانی هستند؟ با توجه به بهره بردن رژیم صهیونیستی و آمریکا از این تجاوزات، جای شکی باقی نمی ماند که یمن و عربستان در وهله نخست و کشورهای عربی و به طور کلی مساله فلسطین متضرر می شوند.

البته پیامدهای تجاوز سعودی به این نتایج اصلی محدود نخواهد بود و قطعا تبعات خطرناک تری برای منطقه خواهد داشت و عربستان صحنه اصلی آن خواهد بود و طرح تجزیه طلبانه آمریکا از این کشور آغاز خواهد شد.

آل سعود راه و شیوه اشتباهی را در رویارویی موهوم خود با جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرده است، خاندان حاکم بر عربستان، حافظه ای بسیار ضعیف و فراموشکار دارند، آنها هنوز از شکست استراتژیک خود در عراق و سوریه درس عبرت نگرفته اند، حیات خلوت آنها در یمن هم از دست رفته است و جنگ علیه این کشور عربی هم پیامدهای فاجعه باری برای آل سعود خواهد داشت.

نوبت آل سعود هم فرا خواهد رسید

روزنامه تشرین در مطلبی نوشته است اواخر ماه گذشته گذشته، اردن میزبان تروریست های تکفیری، در برابر پیش نویس قطعنامه ای درباره لیبی، فقط به این خاطر کارشکنی کرد که به دخالت خارجی در این کشور اشاره نمی کرد، طولی نکشید که نماینده حکومت اردن پیش نویس قطعنامه دلخواه آل سعود و دیگر رژیم های مرتجع عرب حاشیه خلیج فارس البته به استثنای عمان را علیه یمن به شورای امنیت ارائه کرد تا در نهایت قطعنامه ای صادر شود که با تجاوز نظامی عربستان به یمن موافقت کرده و آن را تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد قرار داد، این بند در مضمون خود، اهداف و مقاصد آل سعود از تجاوز به یمن را که در هفته چهارم آن هستیم، محقق می کرد.

اما سئوالی که مطرح می شود، این است، معنای قرار گرفتن یمن تحت آتش ائتلاف سعودی آمریکایی صهیونیستی از طریق پیش نویس قطعنامه اردن و رژیم های عربی حاشیه خلیج فارس چیست؟ پاسخ آن را باید در داخل یمن جست و جو کرد.

تجاوزات خونین رژیم عربستان به ملت اصیل و متمدن یمن و زیر ساخت های آن برای درهم شکستن مقاومت آنها که از آن در برابر طرح آمریکایی، صهیونیستی و سعودی دفاع می کنند، در چارچوب توافق نامه هایی قرار دارد که با کسانی که مدعی مشروع بودن منصور هادی رئیس جمهور مستعفی که بر اساس قانون اساسی یمن، دوران ریاست وی مدت هاست به سر رسیده و مشروعیتی ندارد، امضا کرده اند. هدف عربستان، سیطره کامل بر یمن و تبدیل آن به کشوری فاقد حاکمیت و استقلال و تسلیم کلیدهای زمینی، دریایی و هوایی آن به پایگاه های نظامی آمریکا تا یکی از مهمترین گذرگاه دریانوردی جهان را در اختیار داشته باشد و منافع اقتصادی سرشار ناشی از آن هم نصیب دولت آمریکا شود.

تجاوز به یمن به این خاطر آغاز شد که مردم یمن عزم خود را برای خارج شدن از زیر سلطه و قیمومیت آل سعود و سیطره آمریکا جزم کرده اند. به گفته رهبر جنبش انصارالله، مشکل سعودی ها در یمن با ایران نیست، بلکه گرایش استقلال طلبانه مردم یمن مشکل آنهاست.

رژیمی خطرناک برای امنیت و صلح منطقه ای و حتی جهانی

تشکیل و سازماندهی باندهای تروریستی تکفیری در کشورهای مختلف به ویژه در سوریه، عراق، لبنان و لیبی و جنایات هولناک آنها علیه ملت های بیگناه عرب و دیگر ملت ها نشان می  دهد که ایدئولوژی وهابیت، اساس تمام تروریسم موجود در جهان است.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله هم تاکید کرده است بر خلاف ادعاهای واهی آل سعود علیه یمن، در حقیقت این رژیم، تهدیدی برای یمن به شمار می روند.

روزنامه تشرین درباره ادعاهای آل سعود که خود را حامیان و خادمان حرمین شریفین می خوانند، نوشت مساله عجیب و شگفت آور این است که آل سعود، خود را حامی حرمین شریفین می خوانند و خانواده ملک عبدالله ادعا می کنند که از نسل یک خاندان هاشمی هستند، در حالی که دو خانواده، بزرگترین طرح ویران کننده اسلام حنیف را که ادعا می کنند از آن حمایت می کنند، در راستای خدمت به طرح تجزیه آمریکایی صهیونیستی اجرا می کنند که قطعا عربستان هم خیلی از این طرح دور نیست و به زودی نوبت آنها خواهد رسید.

تناقضات سیاست های آل سعود در جهان عرب

هنگامی که انتفاضه مردمی در مصر به سقوط رژیم حسنی مبارک در روز یازدهم فوریه 2011(22 بهمن 1389) منجر شد، جنبش اعتراضات مردمی در بحرین هم شکل گرفت که نگرانی ها درباره سقوط رژیم اقلیتی پادشاهی حاکم بر این کشور با اکثریت شیعه، کاخ های آل سعود را فراگرفت و طولی نکشید که تانک ها و زره پوش های سعودی در خیابان های منامه و دیگر شهرهای بحرین، فضایی از رعب و وحشت و سرکوب را در بحرین حاکم کردند که همچنان ادامه دارد.

در مقابله با بادهای انقلاب های عربی، پادشاهی آل سعود با وجود استقبال ظاهری اربابان آمریکایی اش از انقلاب های عربی، تمام تلاش و امکانات خود را برای حفظ محور پادشاهی شورای همکاری خلیج فارس تا اردن و مغرب به کار گرفت که امروز یمن هم از آتش فتنه افکنی آل سعود در امان نمانده است.

البته نحوه سیاست گذاری و تصمیم گیری در هیات حاکمه آل سعود و تناقضات فراوان در آن نشان دهنده متزلزل بودن این رژیم است، از مخالفت با پیوستن مغرب و اردن به شورای همکاری خلیج فارس در می 2011 تا ناکامی در تبدیل شورای همکاری خلیج فارس به اتحادیه به سبب مخالفت عمان در دسامبر 2013 و انصراف نمادین از پذیرفتن کرسی شورای امنیت به عنوان عضو غیر دائم در اکتبر 2013 و سیاست های متناقض ملک عبدالله و ملک سلمان درباره اخوان المسلمین نشان می دهد که حاکمان عربستان، دچار تزلزل و ضعف مفرطی در تصمیم گیری هستند .

رقابت با رژیم قطر در خصوص پرونده فاجعه بار سوریه و اختلافات دو طرف در خصوص نحوه مدیریت گروه های تروریستی تکفیری که دود آن به چشم مردم سوریه رفته و تا کنون باعث کشتار ده ها هزار شهروند سوری بیگناه به دست تروریست های پرورش یافته در مکتب وهابیت و ادامه ناامنی و بی ثباتی و کشتار در سوریه و همچنین عراق شده است.
در لیبی هم که شخص باراک  اوباما رئیس جمهوری آمریکا  ارباب آل سعود و  دیگر رژیم های مرتجع  عرب به صراحت از نقش منفی این رژیم ها در لیبی سخن گفت و البته از آنها گلایه کرد.

ویرانی یمن اولویت آل سعود

ویرانی کشور یمن در حال حاضر یکی از اولویت های آل سعود را تشکیل می دهد، با این حال اختلافات و جنگ داخلی در این رژیم در خصوص یمن هم ادامه دارد.

تحلیلگران عرب می گویند به نظر می رسد زمان تصمیمات اتخاذ شده از سوی دستگاه تصمیم گیرنده جدید آل سعود با هدف اثبات ائتلاف قدرتمند میان ملک سلمان و محمد بن نایف جانشین ولیعهد و وزیر کشور باشد، این دو وابسته به تیم  السدیری هستند که پیرامون خود را تقویت می کنند، آن طور که به نظر می رسد، محمد بن سلمان 34 ساله که از طرف پدرش با وجود نداشتن تجربه به ریاست پست های کلیدی همچون وزارت دفاع و دربار پادشاهی و شورای جدید امور اقتصادی و توسعه منصوب شده است، تمایل دارد خود را در صدر جنگی تحمیل کند که با ابتکار پدرش در یمن آغاز کرده است.

در حالی که محمد بن سلمان بی تجربه تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن پدرش به منظور ورود به جنگ زمینی در یمن به کار گرفته است، محمد بن نایف و دیگر مقامات نظر مخالف دارند با توجه به این که، پاکستانی ها با اعزام نیروی زمینی به عربستان مخالفت کردند و مصر هم با اعزام نیروی زمینی به یمن مخالف است.

حرمین شریفین را وهابیت تهدید می کند نه ملت یمن

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا در سخنان مهمی به ادعاهای آل سعود درباره این که، حرمین شریفین از سوی یمن تهدید می شود،‌پاسخ داد و تاکید کرد حرمین شریفین را داعش که ساخته و پرداخته وهابیون است،‌تهدید می کند، نه یمن.

به گفته وی، حرم مطهر نبوی(ص) را هم پیروان اندیشه وهابی تهدید می کنند که تا کنون در اجرای طرح شوم خود یعنی تخریب حرم مطهر نبوی(ص) ناکام مانده اند.

به  اعتقاد رهبر مقاومت،‌محاصره، کشتار و جنگ رسانه ای علیه یمن دقیقا شبیه آن چیزی است که در جنگ 33 روزه 2006 رخ داد.

یکی از بهانه های واهی آل سعود در به راه انداختن جنگ علیه یمن،‌ ادعای حمایت از ملت یمن بوده است که نگاهی به سیاست های سراسر رعب و وحشت و ویرانگری و کشتار رژیم حاکم بر عربستان در کشورهای عربی از جمله سوریه، عراق و لیبی، بی اساس بودن این ادعا را اثبات می کند.

سرکوبگر مردم خود، مدعی دفاع از ملت های عرب

مهمتر از همه، اوضاع نابسامان حقوق بشر در داخل عربستان و ادامه موج سرکوب هرگونه فریاد آزادی خواهانه یا درخواست برای برقراری عدالت و عدم تبعیض میان قشرهای مختلف ملت عربستان و حملات مستمر به مناطقی که شاهد اعتراضات مستمر است، بر پوچ بودن  ادعای آل سعود درباره حمایت از مردم یمن مهر تایید می زند، در خصوص سوریه هم رژیم سعودی به بهانه حمایت از مردم سوریه، چهار سال است از طریق تروریست های مزدور خود، به کشتار بیگناهان و ویرانی این کشور مشغول است.

حاکمان غیر منتخب و سرکوبگر عربستان اخیرا در واکنش به انتقاد سوئد از نقض گسترده حقوق بشر در این کشور، بلافاصله سفیر سوئد را فرا خوانده و اظهارات وزیر خارجه این کشور در انتقاد از وضع حقوق بشر در عربستان را توهین آمیز خواندند.

روابط عربستان و سوئد در پی این انتقادهای آشکار با تنش بی سابقه ای روبرو شد، سوئد به صراحت از وضع نابسامان حقوق بشر در عربستان انتقاد کرده است. استکهلم در واکنش به نقض حقوق بشر در عربستان، از تمدید توافق نامه همکاری نظامی با ریاض که در سال 2005 امضا کرده بود، خودداری کرد، موضعی که واکنش خشمگینانه سعودی ها را به دنبال داشت.

البته سعودی ها اعم از مقامات رده بالا و پایین در سطوح مختلف طاقت هیچ انتقادی را ندارند، مقامات سعودی حتی در سطح ورزشی و از جمله فوتبال هم مستبدانه و زورگویانه عمل می کنند. در فوتبال اگر تیمی از عربستان در صحنه بین المللی یا منطقه ای مقابل تیم های دیگر بازی را واگذار کند، سرمربی خارجی آن تیم بلافاصله مغضوب مقامات سعودی شده و برکنار می شود.

انتقاد ظاهری مقامات سوئدی از وضع نابسامان حقوق بشر در عربستان و واکنش سریع مقامات سعودی نشان داد آنها هرگز به دنبال تعامل با مردم و منتقدان وضع نابسامان اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه عربستان نیستند.

مقامات سعودی، انتقاد وزیر خارجه سوئد از وضع فاجعه بار حقوق بشر در عربستان را به زعم خود دخالت آشکار در امور داخلی خود دانستند و مدعی شدند قوانین و عرف دیپلماتیک،‌چنین انتقادهایی را مجاز نمی دانند.

آل سعود که با پول ناشی از فروش نفت ملت عربستان، مسئولان اکثر نهادهای بین المللی و منطقه ای را خریده اند، با همین حربه اقتصادی، مانع سخنرانی وزیر خارجه سوئد در یکصد و چهل و سومین نشست اتحادیه عرب در سطح وزیران خارجه شدند. "استفان لوون" نخست وزیر سوئد در پی این اقدام سعودی ها،‌از تصمیم دولت خود برای عدم تمدید توافق نامه همکاری نظامی با عربستان به سبب نقض حقوق بشر در این کشور خبر داد.

آل سعود که هیچ انتقادی را در سطح داخل و خارج از عملکرد و سیاست های سرکوبگرانه و دیکتاتورمآبانه خود بر نمی تابند، اخیرا یک فعال حقوق سعودی به نام "رائف بدوی" را به 10 سال زندان و هزار ضربه شلاق محکوم کردند که در عمل، ماموران سعودی، بدوی را در مقابل یکی از مساجد جده، 50 ضربه شلاق زدند.

در پی این اقدام غیر انسانی، وزارتخانه های خارجه اتریش و سوئد از ریاض خواستند شلاق زدن بدوی را متوقف کند.

نقض گسترده حقوق بشر در عربستان

هیچ کس در نقض گسترده حقوق بشر به ویژه نقض حقوق زنان در عربستان تردیدی ندارد،‌ وضع نابسامانی که انتقادهای غربی های مدعی دفاع از حقوق بشر را هم به دنبال داشته است. در این زمینه "مارگوت والستروم" وزیر خارجه سوئد در فوریه گذشته گفته بود عربستان سعودی حقوق زنان را نقض می کند. وی رژیم حاکم بر عربستان را دیکتاتوری خواند.
البته رژیم عربستان با وجود نقض گسترده حقوق بشر و سرکوب هرگونه انتقاد و حرکت آزادیخوانه مسالمت آمیز در داخل عربستان و کشورهایی که حاکمان آنها غیر منتخب و همسو با آل سعود هستند، از حمایت های گسترده آمریکا و دیگر مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر قرار دارند که مهمترین دلیل آن، سرسپردگی و وابستگی کامل رژیم سلطه گر به آمریکا و خدمات شایان آن به رژیم صهیونیستی و خصومت ورزی بی سابقه نسبت به محور مقاومت است.

نشانه های شکست متجاوزان به یمن

اکنون در چهارمین هفته جنگ علیه یمن به سر می بریم که نشان می دهد متجاوزان در بازگرداندن عبدربه منصور هادی به قدرت ناکام مانده اند و از سوی دیگر ملت یمن هم به سبب این تجاوزگری که با خیانت منصور هادی آغاز شد،‌هرگز با ریاست جمهوری وی موافقت نخواهند کرد.

یکی دیگر از دلایل شکست ماجراجویان آل سعود، شکست آنها در جلوگیری از ورود ارتش و کمیته های مردمی به دیگر استان های یمن بوده است.

آل سعود همچنین در تبدیل رویارویی به جنگ داخلی میان زیدی شیعی، یا شیعی سنی یا بین جنوب و شمال در یمن هم شکست خورده اند.

عبدالباری عطوان تحلیلگر عرب می گوید ملت یمن که اوج کرامت و عزت نفس و بزرگ منشی را به نمایش گذاشته اند، هرگز از کسانی که آنها را گرسنه نگه داشته اند و درهای زندگی را به روی آنها بسته اند، گدایی نخواهند کرد  متجاوزان باید از خشم این ملت که تمام متجاوزان را در طول تاریخ با شکست بدرقه کرده اند، برحذر باشند.

در پایان همان طور که عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله تاکید کرده است، ملت یمن هرگز در برابر تجاوز سعودی، تسلیم نخواهند شد و با تمام امکانات موجود از کشور و استقلالشان دفاع خواهند کرد، استقلال خواهی مردم یمن، علت اصلی تجاوزگری آل سعود است و بهانه های آنها مبنی بر اشغال یمن از سوی ایران، بی پایه و اساس است و رژیم آل سعود، ملت یمن را تهدید می کند.

این جنگ همان طور که رهبر انصارالله گفته است، تنها به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکاست که در صدر تجاوزگران به ملت یمن قرار دارند، اما سرنوشت آن جز شکست و ناکامی برای متجاوزان نخواهد بود.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان