شهرداری اردبیل در کورس صعود به لیگ برتر باقی می‌ماند


شهرداری اردبیل در کورس صعود به لیگ برتر باقی می‌ماند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل با کسب ۳ امتیاز مقابل تیم نفت و گاز گچساران در کورس صعود مسابقات لیگ برتر باقی می‌ماند.

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور دو تیم فوتبال شهرداری اردبیل و نفت و گاز گچساران ساعت 16.15 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی به مصاف هم می‌روند که این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری اردبیل از حمایت 12 هزار تماشاگر اردبیلی در ورزشگاه تختی برخوردار است، گفت: با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی امروز شاهد کسب 3 امتیاز توسط تیم شهرداری اردبیل می‌شویم.

نوتاش بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل هم اکنون از شانس زیادی برای صعود به مسابقه پلی‌آف لیگ دسته یک برخوردار بوده و امیدواریم در پایان بازی‌های لیگ دسته یک کشور شاهد حضور این تیم اردبیلی در مسابقه پلی‌آف لیگ برتر باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: تیم شهرداری اردبیل با بازی‌های بسیار قابل قبولی که در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور با سرمربیگری محمد ربیعی به نمایش گذاشته توانسته جایگاه فوتبال اردبیل را در سطح کشور به مراتب بسیار بالایی برساند.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری اردبیل بیشترین تماشاگران لیگ دسته یک کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: هوادارن اردبیلی در سرما و گرما همیشه از تیم شهرداری اردبیل حمایت کرده و در بازی امروز نیز با حضور هوادارن پرشور اردبیل در ورزشگاه تختی شاهد بازی بسیار خوبی می‌شویم.

نوتاش اظهار کرد: هم اکنون تیم شهرداری اردبیل با بازیکنان و کادر فنی قوی که در اختیار دارد به یک تیم مقتدردر لیگ دسته یک کشور تبدیل شده و همه تیم‌های این لیگ بر روی تیم شهرداری اردبیل حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات لیگ دسته یک کشور در اردبیل به نحو بسیار خوبی برگزار شد و در برگزاری این مسابقات هیچ مشکلی به وجود نیامد و استان اردبیل یک میزبان بسیار شایسته برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور بود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon