راجرز: یک تصمیم ضعیف از سوی داور به ما ضربه زد


راجرز: یک تصمیم ضعیف از سوی داور به ما ضربه زد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول عملکرد ضعیف تیم داوری را در شکست تیمش برابر استون‌ویلا و ناکامی آن در راه رسیدن به فینال جام حذفی انگلیس تأثیرگذار دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شب گذشته (یکشنبه) با دیدار تیم‌های لیورپول و استون‌ویلا در ورزشگاه ومبلی بسته شد که این بازی را قرمزپوشان مرسی‌ساید با نتیجه 2 بر یک باختند تا آخرین فرصت کسب جام در این فصل را هم از دست بدهند.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول در پایان این بازی مدعی شد که تصمیمات نادرست تیم داوری مسبب شکست تیم او شده است به خصوص در صحنه‌ای که مایکل اولیور، یکی از کمک داوران، گل سالم دقیقه 85 ماریو بالوتلی را به گمان قرار داشتن در موقعیت آفساید مردود اعلام کرد در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد یکی از مدافعان استون‌ویلا نزدیک به نیم‌ متر جلوتر از او قرار داشته است.

راجرز در این خصوص به شبکه BT اسپورت گفت: همه چیز کاملاً واضح بود و یک تصمیم ضعیف از سوی داور اتخاذ شد. او باید می‌دید که مدافع آخر استون‌ویلا دارد در کنار ماریو و حداقل نیم متر جلوتر از او حرکت می‌کند. آن موقعیت، یک موقعیت فوق‌العاده بود. بالوتلی کنترل توپ خوبی انجام داد و گلی هم زد که سالم بود اما همه چیز باید بر وفق مرادتان باشد تا بتوانید یک گل بزنید.

بالوتلی هم شخصاً به انتقاد از عملکرد داور پرداخته است و با گذاشتن لحظه فرارش از کمند مدافعان استون‌ویلا برای اثبات سالم بودن گلی که زد، این پیام را زیر آن نوشته است: «هیچ چیز برای گفتن ندارم. این تصویر خود همه چیز را می‌گوید».

شکست لیورپول برابر استون‌ویلا، راجرز را به اولین مربی این تیم از دهه 50 تبدیل کرد که سه فصل پیاپی بدون جام به کارش پایان می‌دهد.

راجرز در ادامه اعتراف کرد که بازیکنان او اسیر احساسات شده‌اند و به همین دلیل نتوانسته‌اند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. او افزود: ما بنا به دلایلی عصبی بودیم. شاید به این دلیل بود که برای کسب جام در این فصل بیش از حد تحت فشار بودیم و این موضوع روی روان بازیکنان تأثیر گذاشته بود. شیوه مدیریت چنین شرایطی آن چیزی است که بازیکنان ما باید بیاموزند. ما در این فصل بازی‌های بزرگ دیگری هم داشته‌ایم که همه آنها را به خوبی مدیریت کردیم اما بازی‌هایی هم بوده‌اند که نتوانستیم این کار را در آنها انجام دهیم.

سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید‌ها عنوان کرد: در دو تورنمنت به کسب جام بسیار نزدیک شدیم اما نتوانستیم گام‌های پایانی را برداریم. امیدوارم که در آینده بتوانیم این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنم که گاهی اوقات شما برای کسب پیروزی بیش از اندازه احساساتی می‌شوید و این تمرکزتان را از کاری که باید انجام بدهید می‌گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon