شکایت باشگاه سپیدرود از مهدی پاشازاده


شکایت باشگاه سپیدرود از مهدی پاشازاده

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سپیدرود رشت گفت: پس از اتفاقات روی داده در بازی پرحاشیه تیم‌های سپیدرود رشت با آلومینیوم اراک، باشگاه سپیدرود رشت شکایتی را علیه مهدی پاشازاده به فدراسیون فوتبال ایران ارجاع کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد پورمحسن صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اتفاقات روی داده در بازی پر حاشیه تیم‌های سپیدرود رشت با آلومینیوم اراک در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم آزادگان باشگاه سپیدرود رشت شکایتی را علیه مهدی پاشازاده طرح و به فدراسیون فوتبال ایران ارجاع کرد.

وی افزود: در جریان مسابقه تیم‌های سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم آزادگان، که روز سه شنبه 28 فروردین 94در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، مهدی پاشازاده سرمربی آلومینیوم اراک در طول مدت بازی و به رغم حضور 8000 تماشاگر و میهمانان ویژه این بازی مرتکب رفتارهای نابه هنجار و اهانت‌آمیز و غیرقانونی و به دور از ارزش‌های اخلاقی حاکم بر ورزش شد.

مدیرعامل سپیدرود رشت، اهانت آشکار و بی‌پروا به مردم و مسئولان رشت و بی‌توجهی به تذکرات مداوم و اهانت‌های آشکار به داور را از جمله تخلفات پاشازاده دانست و گفت: حمله با بطری آب به بهروان رئیس سازمان لیگ و عدم تمکین حکم داور برای خروج از زمین تو هدید امنیت ورزشگاه و بازیکنان از طریق فراهم سازی ایجاد شورش از جمله تخلفات پاشازاده است.

پورمحسن تصریح کرد:اختلال در نظم بازی و توقف 10 دقیقه‌ای آن که این نوع وقت کشى‌ها همواره در تمامى بازى‌هاى پیشین ایشان رخ داده است نیز از دیگر تخلفات است.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به مراتب مذکور، این باشگاه با شکایت از مهدی پاشازاده، خواستار برخورد قانونی با تخلفات این مربی است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon