حضور در صدر جدول لیگ برتر فوتبال نشان از شخصیت تیمی تراکتورسازی دارد

حضور در صدر جدول لیگ برتر فوتبال نشان از شخصیت تیمی تراکتورسازی دارد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تراکتورسازی گفت: جایگاه فعلی تراکتورسازی در لیکگ برتر فوتبال نشان از شخصیت این تیمی دارد.

محمد ایران پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار پیش روی تراکتورسازی با نسف قارشی، اظهار داشت: مطمئناً بازی سختی پیش رو داریم چراکه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان نماینده‌های خوب فوتبال کشورشان هستند.

بازیکن تراکتورسازی افزود: این بازی جای کم‌ترین اشتباه است و باید با بازی هوشمندانه و کم‌اشتباه دست‌پر از زمین خارج شویم.

ایران پوریان با اشاره برد اخیر تراکتورسازی برابر سایپا، تأکید کرد: صد در صد ازلحاظ روحی برد سایپا می‌تواند مؤثر باشد بااین‌حال ما از اول فصل هم چنین تیم‌هایی را در لیگ برتر برده بودیم و جایگاه فعلی تراکتور نشان از شخصیت تیمی آن است.

مدافع تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چه نتیجه‌ای در دیدار 2 تیم الاهلی امارات و الاهلی عربستان می‌تواند به سود تراکتور باشد، گفت: مساوی می‌تواند خیلی خوب باشد اما شکست تیم اماراتی هم به سود ماست چون با این تیم بازی مستقیم داریم.

وی درباره افزایش انتقادات نسبت به عملکرد کیانی و گردانی و نیز اظهارات وی، عنوان کرد: من مطمئنم حبیب به خاطر گرفتن کارت قرمز و از دست دادن بازی بعد عصبانی بوده و چنین حرف‌هایی را زده است وگرنه او همیشه جزو بهترین‌های تراکتور بوده و مقابل حریفان بیش‌ترین کمک را به تراکتور کرده است و خود من هم حبیب را از صمیم قلب دوست دارم.

ایران پوریان افزود: مهدی کیانی هم یکی از بازیکنان بزرگ تراکتورسازی است و مثل حبیب گردانی زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. این دو نفر همیشه مورد تشویق هواداران بوده‌اند چون از مؤثرترین بازیکنان تیم هستند.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به عملکرد خوب حامد لک دروازه‌بان این تیم در برابر سایپا، تصریح کرد: در بازی گذشته حامد خیلی به تیم کمک کرد و شاید هر دروازه‌بان دیگری بود نمی‌توانست موقعیت‌های سایپا را دفع کند و واقعاً نقش اساسی در پیروزی تیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: حامد یکی جزو بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و امیدوارم روند فعلی را ادامه دهد و روزهای خوبی پشت سر بگذارد چون پیشرفت او پیشرفت کل تراکتورسازی است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon