میررضوی: پیگیری مشکلات مردم رویکرد اصلی دفاتر استانی تسنیم است


میررضوی: پیگیری مشکلات مردم رویکرد اصلی دفاتر استانی تسنیم است

خبرگزاری تسنیم: مدیر‌کل استان‌های خبرگزاری تسنیم در بیرجند گفت: رساندن پیام مردم به مسئولان و مردم‌محور بودن در نحوه انعکاس و درج اخبار از اولویت‌های اساسی و اصلی در خبرگزاری تسنیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی میررضوی در  جمع خبرنگاران دفتر خبرگزاری تسنیم استان خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه عصاره شکل‌گیری خبرگزاری تسنیم حاصل حضور در سه دهه فعالیت و تجربه در فضای رسانه است، اظهار داشت: شعار خبرگزاری تسنیم رعایت سرعت، دقت و صحت در انتشار اخبار است.

وی افزود: استفاده از نیرو‌های جوان، متعهد و باانگیزه در این خبرگزاری سبب رشد این رسانه در مدت زمان فعالیت خود شده است؛ تسنیم تلاش دارد با استفاده از نخبگان عرصه رسانه، الگویی از فعالیت رسانه‌ای «اخلاق‌محور» را در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه دهد.

مدیرکل استان‌های خبرگزاری تسنیم در ادامه هدف از فعالیت دفاتر استانی را توجه به مطالبات مردم در نقاط مختلف کشور دانست و خاطرنشان کرد: مدیران دفاتر استانی با هماهنگی سایر گروه‌های خبری این خبرگزاری، تلاش می‌کنند تا فراتر از آنچه در پایتخت سیاسی کشور رخ می‌دهد، عدالت خبری را در کشور برقرار و رویدادهای خبری را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های اصلی مردم باید مدنظر خبرگزاری تسنیم قرار ‌گیرد، گفت: تسنیم می‌خواهد در شرایط فعلی جریان‌ساز باشد، تسنیم پای صحبت مردم می‌نشیند و می‌خواهد این فعالیت را در کشور ترویج دهد.

میررضوی «برنامه‌محوری» را از اولویت‌های کاری خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان‌های کشور عنوان کرد و اظهار داشت: باید از کمبودها و نقطه ضعف‌های موجود انتقاد کرد تا مشکلات برطرف شوند.

وی با اشاره به تعداد خبرهای روزانه منتشره از دفاتر استانی افزود: میانگین روزانه 400 خبر از دفاتر استانی روی خروجی خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد که برخی از این اخبار بنا به ارزش خبری به 2 زبان انگلیسی و عربی ترجمه و منتشر می‌شود.

مدیرکل استان‌های خبرگزاری تسنیم ضمن تأکید بر این مطلب که مهمترین فعالیت دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم انتشار کامل سفرهای مقامات عالی‌رتبه کشور، رخدادهای خبری استان، بیان فرصت‌ها، آسیب‌‎ها، تهدید و نیازها همراه با صحت و سرعت و به‌دور از افراط و تفریط است، گفت: امید است دفتر خبرگزاری تسنیم در استان خراسان جنوبی بتواند با تعامل خوب با سایر رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، سبب آگاهی‌بخشی و حل بخشی از مشکلات استان شود.

میررضوی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی در شرق کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این استان ظرفیت‌های زیادی به‌ویژه در بخش معدن دارد که معرفی این ظرفیت‌ها در راستای حل مشکلات مردم به‌ویژه مشکل اشتغال می‌تواند کارآمد باشد.

به گزارش تسنیم، در حاشیه این بازدید کارگاه آموزشی خبرنگاری ویژه خبرنگاران تسنیم استان خراسان جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام/آ*1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon