آذری: وزارت ورزش به خواسته‌هایش در فدراسیون فوتبال رسیده، بعید می‌دانم کفاشیان تغییر کند


آذری: وزارت ورزش به خواسته‌هایش در فدراسیون فوتبال رسیده، بعید می‌دانم کفاشیان تغییر کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: با توجه به اینکه وزارت ورزش به خواسته‌های خود در زمینه ابقای کی‌روش، تغییر دبیرکل و نایب رئیس رسیده بعید می‌دانم مجمع برنامه‌ای برای تغییر رئیس داشته باشد.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تعیین میزبان جام حذفی با قرعه‌کشی گفت: طبق آیین نامه فینال جام حذفی باید تک بازی باشد و قطعا در یکی از شهرهای اصفهان و تهران برگزار می‌شود و این طور نیست که در یک شهر بی‌طرف انجام شود چرا که در این صورت برای برگزاری بازی در شهری بی‌طرف به توافق می‌رسیدیم.

وی در پاسخ به این موضوع که نفتی‌ها انتظار دارند با توجه به فشردگی بازی‌هایشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شما موافقت کنید این بازی در تهران برگزار شود، تصریح کرد: درست است که قهرمانی هر تیم در فینال جام حذفی به تجربه و مهارت‌های فنی آن تیم بستگی دارد اما ما هم دوست داریم در این بازی خاص با حضور هوادارانمان از تمام شرایط و پتانسیل میزبانی خود استفاده کنیم. اگر هم تا امروز حرفی نزدیم برای این بوده که آرامش تیم نفت به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به هم نخورد و برای بازی بعدی آنها مقابل العین آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص تعویق چندباره تاریخ مجمع فدراسیون فوتبال تصریح کرد: متاسفانه نباید این اتفاق می‌افتاد اما فکر می‌کنم بهترین زمان برگزاری جلسه بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی است. با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان به خواسته‌های خود در زمینه ابقای کی‌روش، تغییر دبیرکل و نایب رئیس رسیده و کفاشیان هم در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام داده، بعید می‌دانم برنامه‌ای برای تغییر رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع آینده فدراسیون وجود داشته باشد.

آذری در مورد اینکه آیا پس از توافق برای تمدید قرارداد با گل‌محمدی، وی برنامه‌هایش را به باشگاه ارائه کرده، عنوان کرد: پس از تمدید قرارداد در خصوص سیاست‌های کلی برای فصل آینده صحبت کردیم و قرار است یحیی پس از بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر جزئیات برنامه خود را به ما می‌دهد. با توجه به موفقیت‌هایی که باشگاه و تیم در فصل جاری بدست آورده، در فصل آینده چه در زمینه بازیکن و چه نیروی انسانی در بین باشگاه‌های لیگ برتری کمترین تغییرات را خواهیم داشت. در زمینه مسائل فنی همه چیز به نظر گل محمدی بستگی دارد.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon