سپیدان به منطقه نمونه گردشگری تبدیل می‌شود


سپیدان به منطقه نمونه گردشگری تبدیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان سپیدان با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس در اردیبهشت‌ماه امسال گفت: تبدیل شهرستان سپیدان به منطقه نمونه گردشگری از مطالبات مردم این شهرستان است.

سید عنایت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با تأکید بر اینکه سپیدان به منطقه نمونه گردشگری تبدیل می‌شود اظهار داشت: ایجاد کمپ اردوهای تیم ملی در پیست اسکی این شهرستان نیز از دیگر مطالبه‌های مورد توجه است.

هاشمی با بیان اینکه با توجه به تأکید دفتر نهاد ریاست جمهوری اولویت به تکمیل طرح‌های عمرانی بالای 70 درصد اختصاص داده شده است بیان کرد: اختصاص اعتبار و ردیف بودجه به طرح اتصال جاده سپیدان به اقلید و  یاسوج که در حال حاضر پیشرفت مناسبی ندارد از درخواست‌های مسئولان شهرستان سپیدان در سفر هیئت دولت به استان فارس است.

وی تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان 32 تخت خوابه بیضاء، توجه به ساخت و ساماندهی کمربندی سپیدان، تکمیل پروژه ورزشی دالین و بیضا و ساخت سه مجتمع روستایی مناطق خفر، بیضا و همایجان نیز از موضوع‌های دیگر در سفر هیئت دولت است.

نماینده مردم سپیدان تصریح کرد: تکمیل مجموعه ورزشی کارگران سیپدان توسط وزارت کار و تکمیل فاضلاب شهر اردکان از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان سپیدان است که درخواست تکمیل آن داده شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: ساخت سد شش‌پیر و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذارانی که در حال ساخت هتل و دیگر اماکن گردشگری در منطقه هستند از پیشنهادهای مسئولان شهرستان سپیدان در سفر هیئت دولت است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon