غرب از پیاده‌شدن نسخه انقلاب اسلامی در منطقه عصبانی است


غرب از پیاده‌شدن نسخه انقلاب اسلامی در منطقه عصبانی است

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب به‌ویژه رژیم صهیونیستی از پیاده شدن نسخه انقلاب اسلامی در منطقه عصبانی و ناراحت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،به نقل از مرکز خبر حوزه، محمدحسین صفارهرندی در نشست سیاسی با عنوان «طلبه پس از انقلاب» در مدرسه علمیه شهید حقانی قم، با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: با وجود تحریم‌های متعدد و گسترده، جوانان این مرز و بوم با تلاش و غیرت دینی توانستند الگوی ممتازی را نه تنها در جهان اسلام، بلکه در جامعه جهانی رقم بزنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه افزود: کسب رتبه‌های برتر علمی و پیشرفت‌های متنوع عصبانیت را بر صورت دشمنان ظاهر کرده است.

وی گفت: در جهان امروزی بمب اتم قدرت نمی‌آورد بلکه امروز آنچه شاخصه اصلی قدرت است، اندیشه، دانش و فناوری برآمده از دانش است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سرعت رشد علم در کشور 11 تا 13 برابر رشد علم در جهان است و این آمار در سطح منطقه بیش از این بوده و همین امر عامل خشم دشمنان انقلاب شده است.

وی بیان کرد: 24هزار مگاوات از برق مصرفی محصول تکنولوژی و حاصل تلاش مهندسان ایرانی است و یک‌سوم ظرفیت نیروگاه‌های کشور محصول دست مهندسان ایرانی است و این پیشرفت و تکنولوژی به گوش جهانیان رسیده است.

صفارهرندی گفت: آن روز که ما احتیاج به نیروگاه داشتیم تحریممان کردند اما اکنون که خود به این تکنولوژی و قدرت رسیده‌ایم می‌گویند که مذاکره کنیم.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با مسلح شدن به تفکر انقلابی و اسلامی تمام تهدیدات را از مسیر پیشرفت برمی‌دارد و در این مسیر هرگز به احدی باج نمی‌دهد. جریان خبیث غربی از اینکه نسخه انقلاب اسلامی ایران که محصول استقامت و پایداری است در کشورهای دیگر در حال پیاده شدن است، ناراحت است.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon