مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی کرمان معرفی شد


مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی کرمان معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان اسماعیل زمانی فر صبح امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید تامین اجتماعی استان کرمان با تشکر از مجموعه همکارانش در دوران ده ساله خدمتش در این اداره اظهار داشت: همکاری خوب مجموعه تامین اجتماعی در این سال‌ها باعث شده است در مجموع عملکرد تامین اجتماعی رضایت بخش باشد.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان کرمان به راه اندازی شعبه سوم تامین اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: سرانجام پس از چهار سال پیگیری شعبه سوم راه اندازی می‌شود.

به گفته وی در سال‌های گذشته بیشترین استخدام مربوط به استان کرمان با 110 نیرو انسانی بوده است و همچنین قرار است خانه مهر بازنشستگان در استان کرمان هفته آینده تحویل داده شود.

در این مراسم علی حسینی در این مراسم با تاکید بر اینکه پاسخگویی راهبرد اصلی تامین اجتماعی است اظهار داشت: باید با برنامه ریزی صحیح و دقیق پاسخگو نیازهای مخاطبان باشیم.

به گفته مدیر کل جدید سازمان تامین اجتماعی پرداخت به موقع حق بیمهٰ، تعامل سازنده با کارکنان و بازنشستگان ادارهٰ و ایجاد نظام بیمه‌ای پویا از جمله برنامه‌های این اداره کل در آینده خواهد بود.

به گزارش تسنیم مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان صبح امروز برگزار و از زحمات اسماعیل زمانی فر مدیر کل پیشین تقدیر و علی حسینی به عنوان مدیر کل جدید تامین اجتماعی معرفی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon