گزارش ماده ۴۹ درباره وعده‌های آخوندی امروز در مجلس قرائت می‌شود


گزارش ماده 49 درباره وعده‌های آخوندی امروز در مجلس قرائت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرانجام پس از مدت‌ها انتظار گزارش ماده ۴۹ با موضوع بررسی اقدامات دولت و همچنین وعده‌های آخوندی وزیر راه وشهرسازی در زمان اخذ رای اعتماد امروز در مجلس قرائت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛  گزارش ماده 49 در خصوص عملکرد وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران نهایی شده و قرار است تا ساعاتی دیگر در  در صحن علنی مجلس قرائت شود.

عملکرد دولت یازدهم در تکمیل مسکن دهک‌های کم‌درآمد و همچنین بررسی عملکرد وزیر راه و شهرسازی به تعهدات زمین و مسکن در زمان اخذ رای اعتماد مجلس به آخوندی موضوع گزارش ماده 49 است.

عضو کمیسیون عمران مجلس بهمن‌ماه سال گذشته با تاکید بر این‌که استیضاح وزیر راه و شهرسازی از سوی نمایندگان در حال پیگیری است،گفته بود: گزارش ماده 49 در حال نهایی شدن است که با این کار روند استیضاح وزیر راه و شهرسازی تسریع می‌شود.

علیرضا خسروی اظهار کرد: کمیسیون عمران از هفته جاری بحث سؤال و استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پیگیری می‌کند و در این راستا گزارش مربوط به ماده 49 در حال نهایی شدن است.

وی گفت: بر اساس ماده 49 تعدادی از نمایندگان در حال تهیه گزارشی از عملکرد وزیر راه و شهرسازی است که این گزارش در مراحل نهایی قرار دارد و پس از آن در صحن قرائت می‌شود.

خسروی با بیان اینکه می‌توان گفت با نهایی شدن گزارش ماده 49 ، مراحل استیضاح و سؤال سرعت می‌گیرد، افزود: بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس مطرح و در جریان است.

گفته می‌شود این گزارش که در آن ملاحظاتی نیز لحاظ شده بسیاری از مسائل و ابهامات موجود در رابطه با مسکن مهر و دلایل کُندی و توقف برخی پروژه‌های این طرح به‌طور شفاف مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه