بازیکنان پمینا در دقایق پایانی از نظر بدنی کم آوردند


بازیکنان پمینا در دقایق پایانی از نظر بدنی کم آوردند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال پمینای اصفهان گفت: ۳۸ دقیقه بازی توسط بازیکنان ما در دفاع و حمله مدیریت شد، اما با توجه به کمبود نیرو و شرایط سخت در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محسن صادق‌زاده پس از دیدار تیمش در برابر پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: ما تعریفی که برای این بازی داشتیم اجرا شد و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند.

وی افزود: حدود 38 دقیقه بازی توسط بازیکنان ما در دفاع و حمله مدیریت شد، با توجه به کمبود نیرو و شرایطی که ما داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال پمینای اصفهان با اشاره به مشکلات این تیم گفت: این ضعف عمده‌ای که در طول فصل داشتیم به دلیل کمبود نیرو بود که به‌خاطر آسیب‌دیدگی‌های چند بازیکن ما در مدت اخیر این نیروها کمتر شده و این مسئله به ما ضربه زد.

وی بیان کرد: به هرحال فکر می‌کنم بچه‌های ما در طول مسابقات نشان دادند که حاضر نیستند قبول کنند که بازنده هستند و همین تلاش و اعتماد به نفس دستاورد خوبی برای بازیکنان ما بوده است.

صادق‌زاده تصریح کرد: به بازیکنان تیمم به خاطر اینهمه تلاشی که کردند تبریک می‌گویم هرچند که تیم پتروشیمی در آخر برنده به رختکن رفت.

به گزارش تسنیم، تیم پمینای اصفهان عصر امروز در هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال با نتیجه 69 بر 64 مغلوب پتروشیمی بندر امام شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon