امیدهای ایران‌جوان بوشهر برای صعود به لیگ برتر برباد رفت


امیدهای ایران‌جوان بوشهر برای صعود به لیگ برتر برباد رفت

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر با نتیجه ۱ بر صفر در مقابل نیروی زمینی تهران شکست خورد و امیدهای آن برای صعود به لیگ برتر بر باد رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در هفته بیست‌ و یکم مسابقات لیگ دسته یک جام آزادگان کشور عصر امروز تیم نیروی زمینی تهران مهمان تیم ‌ایران جوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر بود.

درابتدای این بازی تیم نیروی زمینی تهران برای رهایی از سقوط و ماندگار شدن در لیگ دسته اول بازی را تهاجمی آغاز کرد و در نخستین حضور جدی خود در محوطه جریمه ایران جوان موفق به گشودن حریف پرآوازه خود شد.

سعید صادقی در دقیقه 4 بازی با فرار از میانه میدان و پشت سرگذاشتن مدافعان تیم ایران‌جوان توانست به گل برتری تیم نیروی زمینی دست یابد تا این تیم برای فرار از سقوط به دسته دوم امیدوار باشد.

تیم ایران جوان بوشهر پس از پذیرفتن این گل شروع به حمله کرد, که فرصت‌های فراهم شده برای تیم ایران جوان بوشهر نتیجه‌ای در برنداشت و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

مسابقه دو تیم ایران‌جوان بوشهر و نیروی زمینی تهران با نتیجه 1 بر صفر به سود نیروی زمینی به پایان رسید و تیم ایران‌جوان بوشهر با 28 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات دسته اول جام آزادگان قرار گرفت.

تیم نیروی زمینی تهران نیز با کسب 25 امتیاز از 21 بازی در رده دهم جدول قرار گرفت و با کسب امتیاز در بازی آخر از سقوط به دسته دوم نجات می‌یابد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon