حزب‌الله لبنان جنایت اخیر داعش در لیبی را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان جنایت اخیر داعش در لیبی را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم: حزب‌الله لبنان جنایت اخیر گروه تروریستی داعش در لیبی را که به کشته شدن ده‌ها شهروند بی‌گناه اتیوپیایی منجر شده است، محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «الشرق الاوسط»، حزب‌الله لبنان، دیروز در بیانیه‌ای جنایت جدید گروه تروریستی داعش در لیبی را که باعث کشته شدن ده‍‌ها شهروند اتیوپیایی منجر شده است، محکوم کرد و به خانواده‌های قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

حزب‌الله در این بیانیه خاطرنشان کرد این جنایت جدید در ادامه سلسله تلاش‌ها برای مخدوش نشان دادن وجهه اسلام و مسلمانان و ایجاد جنگ‌های دینی و مذهبی با هدف خدمت‌رسانی به طرح‌های پلید سازمان‌های اطلاعاتی برخی از کشورها است.

حزب‌الله افزود افکار جنایتکارانه داعش یکی از بزرگ‌ترین خطرات علیه امت اسلامی است که تاثیر منفی بر حال و آینده آن دارد. مقابله با چنین افکاری بر همگان واجب است.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده است تصاویری که گروه تروریستی داعش از اعدام این افراد بی‌گناه به همراه ویران کردن کلیساها و اماکن عبادی و حمله به مقدسات اسلامی و مسیحی در «موصل»، «الرقه» و اماکن دیگر منتشر می‌کند، باید انگیزه‌ای برای همه نیروهای فعال در جهان برای ریشه‌کن کردن این گروه تروریستی و ضربه زدن به حامیان مالی آن در منطقه و جهان باشد.

براساس این گزارش، گروه تروریستی داعش، یکشنبه گذشته ویدیویی را منتشر شد که صحنه اعدام 30 مسیحی اتیوپی در لیبی را نشان می‌داد. در این فیلم، یک تروریست نقابدار مسیحیان را در صورت تغییر ندادن دین‌شان، تهدید به مرگ می‌کرد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان