صادق‌زاده: از همه بازیکنانم راضی هستم

صادق‌زاده: از همه بازیکنانم راضی هستم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال پمینا اصفهان گفت: من در مجموع از همه بازیکنان راضی هستم چون با تمام توان، تلاش خود را کردند.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست نزدیک تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام در هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال اظهار داشت: ما پیش از بازی مقابل پتروشیمی، هدفی برای خودمان تعریف کردیم تا با مدیریت بازی در دفاع و حمله، بتوانیم تمرکز بیشتری روی مسابقه داشته باشیم. تمام بازیکنان ما تلاش خود را کردند اما بازی بسیار سنگینی بود. 

سرمربی تیم پمینا ادامه داد: 4 بازیکن ما در هر بازی بیش از 35 دقیقه در زمین هستند و تأثیر خود را در لحظات حساس هر دیدار می‌گذارند اما این بازیکنان به کمک سایر هم تیمی‌های خود در در طول بازی نیاز دارند. من در مجموع از همه بازیکنان راضی هستم چون با تمام توان، تلاش خود را کردند.

صادق‌زاده گفت: تیم پمینا با محدودیت‌های مالی و مهره بسته شد ولی با این حال بیشتر از بضاعت خود نتیجه گرفته است. ما در کورس حضور در پلی‌آف نیستیم به همین خاطر فقط تلاش می‌کنیم تا نتایج قابل قبولی بگیریم. به بازیکنان و کادر فنی پتروشیمی هم تبریک می‌گویم.

سرمربی پمینا درباره انتخاب «لوکا پاویچویچ» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران گفت: من شناختی از این سرمربی ندارم و فقط می‌دانم سابقه حضور در NBA را دارد. ما همیشه گفته‌ایم که برای پیشرفت بسکتبال به یک مربی بزرگ نیاز داریم. امیدوارم این نیاز به دست فراموشی سپرده نشود و فلسفه حضور مربیان بزرگ خارجی در ایران همچنان جاری باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon