تشکیل کارگروه ویژه در وزارت ورزش برای بررسی تغییر تابعیت ورزشکاران ایرانی


تشکیل کارگروه ویژه در وزارت ورزش برای بررسی تغییر تابعیت ورزشکاران ایرانی

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان گفت: باید نسبت به تغییر تابعیت ورزشکاران ایرانی توجه جدی شود و این موضوع از نظر فرهنگی و هویتی و حتی اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی، مشاور عالی و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، در خصوص همکاری‌ها و رایزنی‌های فرهنگی وزارت، با مجموعه فدراسیون‌ها، گفت: در سال 93 مراودات خوبی با اکثر فدراسیون‌ها داشتیم و تعاملات فرهنگی شایسته‌ای با این مجموعه‌ها، برقرار کردیم. امید که امسال نیز، براساس کارهای مقدماتی سال 93، فعالیت‌های بارزتری داشته باشیم.

وی خواهان همکاری و همیاری رؤسای فدراسیون‌ها درمسیر اجرای نظام نامه جامع فرهنگی شد و گفت: می‌خواهیم ساختارهای فرهنگی در فدراسیون‌ها شکل بگیرد و روز به روز، شاهد رشد و ارتقای مؤلفه‌های فرهنگی در گستره تمامی فدراسیون‌های ورزشی کشورمان باشیم.

مشاور عالی و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان، به دو مورد از فعالیت‌های فرهنگی وزارت، در عرصه فدراسیون‌ها اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، نشست مشترک فرهنگی را با مدیران کل استان‌ها و رؤسای فدراسیون‌ها برگزار کردیم که علیرغم حضور کمرنگ رؤسای فدراسیون‌ها در جهت رسیدن به زبان مشترک و رویکرد فرهنگی و قرآنی با فدراسیون‌ها، مؤثر بود. ضمن اینکه، طرح جامع توسعه فرهنگ قرآنی را نیز، مصوب کرده ایم که انشاءا... شاهد بروز و ظهور برکات معنوی آن در حیطه ورزش و فدراسیون ها خواهیم بود.

مشاور عالی وزی، تابعیت برخی ورزشکاران ایرانی را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: باید نسبت به تغییر تابعیت ورزشکاران ایرانی توجه جدی شود و این موضوع  از نظر فرهنگی و هویتی وحتی اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد و به زودی در کارگروهی در وزارت ورزش و جوانان به این موضوع حساس و مهم با مشارکت روسای فدراسیون‌ها بیشتر خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon