هاشمی: در سال ۹۳ به طور میانگین ۸۸ درصد به فدراسیون‌ها پرداخت داشتیم


هاشمی: در سال 93 به طور میانگین 88 درصد به فدراسیون‌ها پرداخت داشتیم

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال ۹۳ به طور میانگین ۸۸درصد پرداختی به فدراسیون‌ها داشتیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی در نشست مشترک وزیر و معاونان وزارتخانه با فدراسیون‌های ورزشی در خصوص ماده 88، اظهار داشت: این مسئله طی 3 ماه گذاشته از دغدغه‌های اصلی وزیر بود که برای این منظور قبل از عید تیمی 7 نفره تشکیل دادیم تا این موضوع را بررسی کنیم.

وی با بیان این که در این‌باره به یک جمع‌بندی تازه رسیده‌ایم، گفت: این گزارش پس از تائید نهایی توسط مراجع ذی‌صلاح مورد بررسی قرار خواهد گرفت. براساس آن سالن‌های تخصصی که مورد نیاز استان‌ها و فدراسیون‌ها است به تشخیص ادارات کل، فدراسیون‌ها و تأیید نهایی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و در برخی مکان‌های خاص برای بانوان و همچنین حوزه همگانی در کمیسیون ماده 88 بدون روش مزایده و به روش مدیریت و هیئت امنایی بتوانیم اداره کنیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بیان این که در سال 93 به طور میانگین 88درصد پرداختی به فدراسیون ها داشتیم، عنوان کرد:  در بحث ارزی نیز تمام درخواست‌های فدراسیون‌ها از طریق وزارتخانه اجابت شده است که امیدواریم سال 94 این وضعیت ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon