آنچلوتی: مصدومیت مودریچ و بیل مرا نگران نمی‌کند


آنچلوتی: مصدومیت مودریچ و بیل مرا نگران نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ادعا کرد مصدومیت و محروم شدن دو تن از کلیدی‌ترین مهره‌های تیمش از چند بازی پیش روی کهکشانی‌ها او را نگران نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید در بازی اخیر خود برابر مالاگا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا دو تن از کلیدی‌ترین مهره‌های خود، لوکا مودریچ در خط میانی و گرث بیل در بال راست را از دست داد و بدون این دو بازیکن فرداشب (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید از اتلتیکومادرید پذیرایی کند.

با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها گفت نگران مصدومیت و غیبت این دو بازیکن نیست. او در این خصوص به خبرنگاران گفت: من نگران این مصدومیت‌ها نیستم، چون برای مشکل غیبت این بازیکنان راه حل‌هایی داریم. در ماه فوریه، ما در یک مقطع دچار اُفت شدیم که آن اتفاق به دنبال مصدومیت راموس، مودریچ و خامس رخ داد اما در مجموع تیم عملکرد بسیار خوبی دارد. ما در حال نبرد برای قهرمانی در لیگ هستیم و امیدواریم که به فینال لیگ قهرمانان هم راه پیدا کنیم.

آنچلوتی درباره بازی تیمش برابر اتلتیکومادرید هم اظهار داشت: اتلتیکو شیوه بازی خاص خودش را دارد، چه در خانه بازی کند و چه خارج از خانه. بازی در برنابئو می‌تواند به ما کمک کند. به جز بازی بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن، در سه بازی دیگر هیچ تیمی را نمی‌توان صعودکننده قطعی دانست.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در تمجید از رونالدو، ستاره پرتغالی تیمش که مدتی است دوباره به اوج برگشته، هم عنوان کرد: آیا مربیگری برای بازیکنی مانند او سخت است؟ خیر. دقیقاً برعکس است.

سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن درباره شیوه کاری‌اش و انتقاداتی که از وی به خصوص به خاطر رویکرد منعطف و ملایمت بیش از اندازه با بازیکنانش صورت می‌گیرد هم گفت: به عنوان یک مربی من همیشه سعی می‌کنم که خودم باشم و بین بازیکنانم تبعیض قائل نشوم. من باید سعی کنم که با بازیکنانم رابطه خوبی برقرار کنم و این را رمز موفقیت تیمم می‌دانم. معتقدم که شکست هم باعث پیشرفت می‌شود. من هرگز از کسب پیروزی خسته نشده‌ام اما گاهی اوقات امکان دارد که شما ببازید. اینکه مربی یک تیم بزرگ مورد انتقاد قرار بگیرد، کاملاً طبیعی است.

آنچلوتی در پایان راجع به آینده‌اش در رئال مادرید هم تأکید کرد: دوست دارم به کارم در رئال مادرید ادامه دهم. شاید در آینده به فوتبال ایتالیا برگشتم اما در حال حاضر دارم از مربیگری در خارج از این کشور لذت می‌برم.

تیم فوتبال رئال مادرید ساعت 23:15 چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگوبرنابئو میزبان اتلتیکومادرید است. بازی رفت دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون گل تمام شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon